Bij mij oudste na 14 maanden weer ongesteld. Bij deze na 3 maanden al. Precies nadat ik een spiraaltje had laten zetten. Zou geen invloed moeten kunnen hebben, maar ik vind het maar toevallig. Ik geef nog volledig borstvoeding.
Hier 5 maanden en nog niet ongesteld. Ook volledig borstvoeding.. Heb wel steeds het idee dat het eraan zit te komen qua symptomen, maar tot nu toe nog steeds niets.
23 april en hier ook nog niet.
Bij m’n dochter was ik na 6 weken alweer ongesteld geworden en daarna meteen iedere maand, dus ik had dit ook niet zien aankomen 😅
Bij mijn eerste kindje na 9 maanden (rond die tijd ging hij ook een stuk minder drinken). Tweede kindje is nu ruim 5 maanden en gelukkig ook nog niet ongesteld😉 Heerlijk!
Totaal onverwacht voor t eerst ongesteld geworden toen mijn zoontje 4,5 maand was. Bij mijn oudste zoontje heeft het 9 maanden geduurd tot ik weer ongesteld werd, had van mij deze keer ook wel wat langer mogen duren 😅
Ik was na drie maanden alweer ongesteld, geef ook volledig borstvoeding en best vaak (op verzoek en baby die om de 2u elke nacht komt sinds drie maanden 😬). Heb er nu al drie cyclussen op zitten en wel allemaal weer op de dag af 27 dagen. Had het eerlijk gezegd echt pas later verwacht en ook nog veel onregelmatiger.
Bedankt voor al jullie reacties! Fijn om een beetje een beeld te hebben. Hier geen eerdere ervaringen behalve van mensen in m'n omgeving die vrijwel gelijk ongesteld werden weer🫣