47 Reacties

één maand geleden

5.5 maand en nog niks😅

één maand geleden

1 keer.. vorige maand nu in cyclusdag 46, maar weer nachtvoedingen en een koperspiraal. Maar nog niks daar.

één maand geleden

Jullie geven beide ook volledig borstvoeding?

één maand geleden

Reactie op N1NA30

Yesh!

één maand geleden

Bij mij oudste na 14 maanden weer ongesteld. Bij deze na 3 maanden al. Precies nadat ik een spiraaltje had laten zetten. Zou geen invloed moeten kunnen hebben, maar ik vind het maar toevallig. Ik geef nog volledig borstvoeding.

één maand geleden

Volledig bv, bijna 6 maanden, ook nog niks!

één maand geleden

Kolf 2 keer per dag en ook nog niet ongesteld geworden, baby deze week 6 maanden

één maand geleden

Ik geef nog 2x per dag bv en ik ben 2 weken geleden ongesteld geworden. Rete heftig trouwens zo'n eerste keer bij mij 👀

één maand geleden

Reactie op N1NA30

Ja!

één maand geleden

Hier 5 maanden en nog niet ongesteld. Ook volledig borstvoeding.. Heb wel steeds het idee dat het eraan zit te komen qua symptomen, maar tot nu toe nog steeds niets.

één maand geleden

Ik ben vorige week ongesteld geworden (zoontje was toen 23 weken), geef volledig bv en heb iets van 9 voedingsmomenten op een dag.

één maand geleden

Mn dochter is van 14-4. Jk geef volledig borstvoeding (kolven op werkdagen, nog geen hapjes) en ik nog steeds niet ongesteld geworden :D

één maand geleden

23 april en hier ook nog niet. Bij m’n dochter was ik na 6 weken alweer ongesteld geworden en daarna meteen iedere maand, dus ik had dit ook niet zien aankomen 😅

één maand geleden

Bij mijn eerste kindje na 9 maanden (rond die tijd ging hij ook een stuk minder drinken). Tweede kindje is nu ruim 5 maanden en gelukkig ook nog niet ongesteld😉 Heerlijk!

één maand geleden

Zoon van 15 april. 2x ongesteld geweest. Eerste keer heeeel heftig, 2e viel mee. Maar niks regelmatigs ofzo 😅

één maand geleden

Totaal onverwacht voor t eerst ongesteld geworden toen mijn zoontje 4,5 maand was. Bij mijn oudste zoontje heeft het 9 maanden geduurd tot ik weer ongesteld werd, had van mij deze keer ook wel wat langer mogen duren 😅

één maand geleden

Na 4 maanden weer ongesteld geworden en gelijk een regelmatige cyclus.

één maand geleden

Ik was na drie maanden alweer ongesteld, geef ook volledig borstvoeding en best vaak (op verzoek en baby die om de 2u elke nacht komt sinds drie maanden 😬). Heb er nu al drie cyclussen op zitten en wel allemaal weer op de dag af 27 dagen. Had het eerlijk gezegd echt pas later verwacht en ook nog veel onregelmatiger.

één maand geleden

Bedankt voor al jullie reacties! Fijn om een beetje een beeld te hebben. Hier geen eerdere ervaringen behalve van mensen in m'n omgeving die vrijwel gelijk ongesteld werden weer🫣

één maand geleden

Hier ook nog niks! Dochter 5.5 maand en volledig bv.