47 Reacties

één maand geleden

Zoontje van 6 maanden en 2 weken geleden helaas weer ongesteld geworden. Geef volledig borstvoeding!

één maand geleden

Onze dochter is nu 5,5 maand en ben 3 weken geleden voor de 1ste keer ongesteld geweest

één maand geleden

Reactie op MotherOf3

Kolf 2 keer per dag en ook nog niet ongesteld geworden, baby deze week 6 ma ...
Hoe pak jij het twee keer kolven op een dag aan? Welke tijdstippen kolf je? En hoeveel kolf je dan ong nog per kolfbeurt? Ik wil ook wat gaan afbouwen.

één maand geleden

Ik ging weer menstrueren bij 4,5 maand.

één maand geleden

Sinds eergister voor het eerst weer! M’n zoontje is morgen 6 maanden. Ik geef bv.

één maand geleden

Volledig borstvoeding en denk ik 2 maanden geleden een implanon laten zetten. Maar nog niet gebloed verder 💃🏽

één maand geleden

Mijn zoontje is bijna (12 oktober) een half jaar oud. Ik geef volledig borstvoeding en ben nog steeds niet ongesteld geworden, vind het wel prima 🤭😅

één maand geleden

Vorige week voor het eerst echt ongesteld geworden. Daarvoor wel 2 keer een doorbraak bloeding gehad en ik vermoed ook gewoon eisprong want ik had elke maand een mega dip in mijn productie. (Enkel live bv) Bij ons eerste kindje was ik 4 weken na de bevalling gelijk weer ongesteld toen gaf ik ook bv

één maand geleden

Ik geef volledig borstvoeding mijn dochter is bijna een half jaar maar nog geen menstruatie. Van mij mag het wel weg blijven🙈

één maand geleden

Hier bijna exact 6 maanden na de geboorte :)

één maand geleden

2 keer gebloed, en nu opeens al 2,5 maand niet

18 dagen geleden

Reactie op MBBB.

2 keer gebloed, en nu opeens al 2,5 maand niet
Ik ook. Twee keer ongesteld geweest, deze maand wel alle symptomen, maar geen bloed. Zo raar. Wel volledig bv nog (6 mnd pp).

18 dagen geleden

Hier zijn net een boel posts over in het langvoedende mama's topic. Wisselt van 2 maanden tot 2 jaar ofzoiets

18 dagen geleden

Reactie op estherr1993

Ik ook. Twee keer ongesteld geweest, deze maand wel alle symptomen, maar ge ...
Hier net zo, vorige maand eerste keer ongesteld, 4 weken later 2/3 dagen roze afscheiding, lichte krampen maar heeft nog steeds niet doorgezet

14 dagen geleden

Volledig bv en ook nog nachtvoedingen, maar helaas na 4.5 maand weer ongesteld geworden.

14 dagen geleden

Ik heb na 3 maanden weer m'n menstruatie gehad. Ik geef volledig borstvoeding en vind het heel fijn dat m'n lichaam weer doet wat het hoort te doen iedere maand. Betekent ook dat ik weer vruchtbaar ben en dat we voor een 2e kunnen gaan 😊

14 dagen geleden

Geen volledige bv, maar ook nog niet ongesteld geworden. Vind het heerlijk zo 😁 Trouwens, ook zonder menstruatie kán je al weer vruchtbaar zijn 😄

13 dagen geleden

Reactie op Stine94

Geen volledige bv, maar ook nog niet ongesteld geworden. Vind het heerlijk ...
Yes I know. Kans is aanwezig maar zeer klein. Maar goed dat je het nog ff zegt 😁

8 dagen geleden

Vandaag exact 6 maanden oud en ja hoor, ik ben weer ongesteld 😢

8 dagen geleden

Na 13 weken, precies na het zetten van mijn koperspiraal. Heeft echt m’n cyclus getriggerd