47 Reacties

6 dagen geleden

Ik gaf volledig en sinds 4 maanden oud en weer aan het werk combi met kv. Ook nog steeds geen ongesteldheid maar wel al een paar keer van die typische menstruatie pijnen gehad maar dan kwam er niks...

6 dagen geleden

Reactie op Mghvanmulken

Ik gaf volledig en sinds 4 maanden oud en weer aan het werk combi met kv. ...
Hoe vaak voed je nu dan nog aan de borst / kolven?

5 dagen geleden

6 maanden en nog niet ongesteld! Volledig bv. Ik vind het ook heerlijk maar ben ergens bang dat het niet goed is voor je hormonen? Geen idee want het is helemaal natuurlijk

5 dagen geleden

Ik kolf 3 dagen en geef verder nog alle voeding en nog niet ongesteld. Wel al een week of drie menstruatie-achtige buikpijn maar komt niks!

5 dagen geleden

Dochter is 7 maand, heb tot 5,5maand volledig gekolfd, (wegens medische reden) en dan afgebouwd tot de laatste kolving op 2 okt. Nog steeds niet ongesteld. *dochter krijgt nu mijn vriezermelk nog 2x per dag, en 2 a 3x kunst. Dit ga ik op dit tempo kunnen doen tot voorbij haar 1e verjaardag.

4 dagen geleden

Paar dagen geleden is het begonnen! 6 maanden en 2 weken, volledig borstvoeding en sinds 2 weken oefenhapjes.

4 dagen geleden

Precies na 6 weken was ik al ongesteld. Nu redelijk regelmatig en het grootste verschil: geen pijn meer! Voor mijn zwangerschap viel ik soms flauw tijdens mijn menstruatie (van de pijn).