13 Reacties
3 maanden geleden
Ik ben zelf ook geswitcht bij 3 maanden omdat hij minder dronk en er erg lang over deed. Nu speen maat 2 erop zit drinkt hij goeie hoeveelheden en sneller. Dus prettiger voor hem 😀 Ik zou het vooral proberen. Ze moeten in het begin even wennen, zolang ze zich niet verslikken gaat het helemaal goed.
3 maanden geleden
Reactie op Myroosz
Ik ben zelf ook geswitcht bij 3 maanden omdat hij minder dronk en er erg la ...
Oh ik ga het proberen! Heb ze al in huis dus kan er morgen mee starten!
Ik dacht tussen de 15-20min over fles doen is nog oké maar gezien hij nu in slaap valt met fles, dacht ik ineens.. zou t nu dan tijd zijn?
3 maanden geleden
Reactie op BabyZwaan
Nou speenmaat 2 gaat met 10min leeg (fles van 180+6) denk dat dit veelte sn ...
Hier ook sinds paar dagen naar een maat 2 op de Dr. Brown flessen... Voorheen 20 minuten, maar kwam soms ineens ook gewoon niet meer leeg. Maat 2 nu ook idd binnen 10 minuten. Dacht ook dat dat te snel ging. De opvang vond dat ze dit goed aan leek te kunnen. Ze kreeg geen last of spuug. Gewoon af en toe wat pauzes geven, dus ik ga ermee door denk ik.🤷♀️
3 maanden geleden
Reactie op BabyZwaan
Nou speenmaat 2 gaat met 10min leeg (fles van 180+6) denk dat dit veelte sn ...
Kan ook even wennen zijn! Wij zijn zelfs na 8 weken over gegaan op speen 2. Toen dronk hij ook heel snel en we hebben nu nog steeds speen 2 en hij drinkt nu weer als van ouds 20/25 minuten. Hij is 16 weken oud
3 maanden geleden
Reactie op Kriel
Nu 18 weken en expres even gewacht ivm eerder verslikken maar sinds 2 dgn ...
Mag ik vragen wat er precies fijner gaat? Onze dochter van 16 weken heeft nog maat 1 en ik weet niet zo goed wat de signalen zijn om over te gaan naar maat 2.
3 maanden geleden
Reactie op Danielle1511
Mag ik vragen wat er precies fijner gaat? Onze dochter van 16 weken heeft n ...
Als ze in slaap gaan vallen tijdens de fles, of er mega lang over doen, dan kan het zijn dat ze er bijna niks uitkrijgen omdat het gaatje zo ini mini is. Dan kan je over naar speen 2. De voeding stroomt hier sneller doorheen en daar hebben ze meer behoefte aan als ze ouder worden
3 maanden geleden
Je zou ook evt tijdens het voeden even de andere speen erop doen. Dus eerst 1 bv en daarna 2. Hier gaat 2 ook nog veelste snel en verslikken. Nr 1 valt ze ook van in slaap😂