Ben op 6 april gevallen en ik geef volledig borstvoeding. Ik werd na 12 weken weer ongesteld eerste keer en stipt 28 dagen later weer tweede keer ongesteld, ook geen verschil met voor de zwangerschap qua cyclus en intensiteit.
Ik heb de eerste 9 weken borstvoeding gegeven, daarna gestopt en na 4 weken weer ongesteld. Was wel heviger dan voor de zwangerschap maar was bij mijn eerste ook zo. Daarna stabiliseerde het weer.
9-4 bevallen. Cyclus aan het opstarten. Nu afgelopen maand 3x paar dagen bloed verloren. Nog geen "volledige" menstruatie. VK gaf aan dat lichaam dat nu aan het uitzoeken is. Geef volledig BV
4 april bevallen en afgelopen zaterdag (dus na 4 maanden) helaas weer ongesteld geworden. Ook echt meteen heel heftig. Jullie ook? Ik geef op 1 voeding per dag na volledige borstvoeding. Ik had gedacht en gehoopt dat dit veel langer zou duren... 馃ゲ
30 april bevallen, geef kv en met 6 weken weer ongesteld geworden. Gelijk regelmatig ook. M'n klachten in aanloop ernaar toe zijn heftiger, ook mijn ovulatie voel ik behoorlijk (pijnlijk ook). Voorheen had ik dat nooit. Maar wel fijn dat alles gewoon maar weer werkt.