43 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben 11/04 bevallen. Ik geef nog steeds bv en heb ook nog geen menstuatie.

3 maanden geleden

9 april bevallen, geef kunstvoeding, nu 3x ongesteld geweest

3 maanden geleden

4 april bevallen. Nog geen menstruatie gehad (geef volledig bv)

3 maanden geleden

Ben op 6 april gevallen en ik geef volledig borstvoeding. Ik werd na 12 weken weer ongesteld eerste keer en stipt 28 dagen later weer tweede keer ongesteld, ook geen verschil met voor de zwangerschap qua cyclus en intensiteit.

3 maanden geleden

Ik heb de eerste 9 weken borstvoeding gegeven, daarna gestopt en na 4 weken weer ongesteld. Was wel heviger dan voor de zwangerschap maar was bij mijn eerste ook zo. Daarna stabiliseerde het weer.

3 maanden geleden

Kunstvoeding, na 12 weken ongesteld geworden

3 maanden geleden

Ik ben 23 april bevallen. Ik geef volledig borstvoeding en heb nog geen menstruatie gehad. Van mij mag het wel even zo blijven 馃槈..

3 maanden geleden

17/4 bevallen en geef bv. Nog geen menstruatie gehad, heerlijk! 馃ぃ

3 maanden geleden

1204 bevallen bv gegeven tot eind juni en nog geen menstruatie

3 maanden geleden

23/4 bevalleb, Volledig borstvoeding en nu alweer 2e keer ongesteld

3 maanden geleden

Reactie op ElineB1994

17/4 bevallen en geef bv. Nog geen menstruatie gehad, heerlijk! 馃ぃ
Hier precies hetzelfde ook 17/4 bevallen en bv en nog geen menstruatie

3 maanden geleden

26-4 bevallen. 2 weken fysiek aan de borst gevoed en daarna gekolfd tot 6 weken. Werd na 4.5 week alweer ongesteld. Was bij mijn eerste zoontje ook馃槄

3 maanden geleden

26 april bevallen en 2 weken borstvoeding gegeven en nog geen menstruatie gehad.

3 maanden geleden

11 april bevallen . Sinds 1,5 maand gecombineerde voeding. 15 juli ongesteld geworden

3 maanden geleden

15 april bevallen en geef volledig borstvoeding. Na 10 weken 1e menstruatie gehad en week geleden weer ongesteld geworden.

3 maanden geleden

23 april bevallen, 5 juni weer ongesteld

3 maanden geleden

Reactie op Slineena89

23 april bevallen, 5 juni weer ongesteld
Ik geef volledig borstvoeding

3 maanden geleden

9-4 bevallen. Cyclus aan het opstarten. Nu afgelopen maand 3x paar dagen bloed verloren. Nog geen "volledige" menstruatie. VK gaf aan dat lichaam dat nu aan het uitzoeken is. Geef volledig BV

3 maanden geleden

4 april bevallen en afgelopen zaterdag (dus na 4 maanden) helaas weer ongesteld geworden. Ook echt meteen heel heftig. Jullie ook? Ik geef op 1 voeding per dag na volledige borstvoeding. Ik had gedacht en gehoopt dat dit veel langer zou duren... 馃ゲ

3 maanden geleden

30 april bevallen, geef kv en met 6 weken weer ongesteld geworden. Gelijk regelmatig ook. M'n klachten in aanloop ernaar toe zijn heftiger, ook mijn ovulatie voel ik behoorlijk (pijnlijk ook). Voorheen had ik dat nooit. Maar wel fijn dat alles gewoon maar weer werkt.