43 Reacties

3 maanden geleden

Ruim drie maanden geleden bevallen. Ik geef vanaf dag 1 volledig kunstvoeding en nog steeds niet ongesteld.

3 maanden geleden

26-4 bevallen, Eerste 6 weken volledige bv Tot heden kolf ik af en voeden we af en toe kunst bij Nog niet ongesteld geworden, bij het plaatsen van het spiraaltje was er ook nog geen ei te zien ..

3 maanden geleden

19-04 bevallen, nog steeds bv, nog niet ongesteld geweest. Heerlijk! Hahaha

3 maanden geleden

29 maart bevallen, volledig borstvoeding, nog niet ongesteld geworden. slik nu wel 1,5 maand de mini-pil.

3 maanden geleden

05-04 bevallen en precies na 3 maanden weer ongesteld geworden! Wel last van een 'zwaar'/ zeurend gevoel beneden tijdens menstruatie en mijn cyclus duurt 1 a 2 dagen langer dan eerst.

3 maanden geleden

24-4 bevallen geef volledig bv op verzoek, heb al 3 menstruatie periodes achter de rug helaas. De eerste was eind Mei precies 5 weken na bevalling.

3 maanden geleden

15 april bevallen en nog geen menstruatie bij volledig borstvoeding. Ik denk erover weer met anticonceptie te beginnen, maar ben dat dat de boel verstoord. Gebruiken jullie anticonceptie?

3 maanden geleden

Ik ben 12 april bevallen, geef nog steeds volledig borstvoeding en gebruik nog geen anticonceptie, nog steeds niet ongesteld geworden. Vind het wel prima zo 馃榿

3 maanden geleden

24-3 bevallen en geef volledig borstvoeding. Nog niet ongesteld geworden (heeeerlijk!) en gebruik geen anticonceptie.

3 maanden geleden

13 april bevallen, volledig borstvoeding en nog niet ongesteld! Ik gebruik geen anticonceptie.

3 maanden geleden

29-4 bevallen. Geef BV en geen anti conceptie. Nog niet ongesteld! 馃コ

3 maanden geleden

Reactie op mariamartini

15 april bevallen en nog geen menstruatie bij volledig borstvoeding. Ik den ...
Sinds een paar weken een spiraaltje laten zetten!

3 maanden geleden

17 april bevallen, kunstvoeding en ook nog niet ongesteld geqeest

3 maanden geleden

17 april bevallen, kunstvoeding en ook nog niet ongesteld geweest

3 maanden geleden

24/04 bevallen Volledige BV Nog niet ongesteld 馃コ

3 maanden geleden

Kunstvoeding en na 8 weken ongesteld geworden

3 maanden geleden

20-4 bevallen, na 6 weken gestopt borst over op kunst en 6 weken later ongesteld (dus na 12 weken vanaf bevalling)

3 maanden geleden

22-03 bevallen Volledig bv met overproductie, dat schijnt ook te be茂nvloeden volgens de gynaecoloog Nog steeds niet ongesteld..

3 maanden geleden

31-3 bevallen 14-5 gestopt met borstvoeding 20-6 eerste keer ongesteld geworden.

3 maanden geleden

Voor de dames die geen anticonceptie gebruiken. Jullie weten dat je wel zwanger kunt raken, ook als je nog niet ongesteld bent geweest en borstvoeding geeft? 馃槄