10 Reacties

2 dagen geleden

Hoeveel melk krijgt je kindje? In principe is aanvullende vocht niet echt noodzakelijk, drinken bied je meer aan om te leren drinken anders dan uit een fles speen. Diksap zit sowieso vol suikers 😅

2 dagen geleden

Ik ben nog niet eens begonnen met ander drinken aanbieden😂 krijgen nog zoveel melk. Straks als ze groter is en beter kan zitten/begrijpen begin ik gewoon meteen met zo'n munchkin 360. Bij de eerste ook zo gedaan. Bij harde poep zou ik eerder 10cc water extra doen bij elke fles of een schep minder als hij goed fruit/groenten/brood eet

2 dagen geleden

Eet hij wel al fruit? Dan zou je bijv kunnen denken aan kiwi en pruim om te geven.

2 dagen geleden

Reactie op SiStitch

Eet hij wel al fruit? Dan zou je bijv kunnen denken aan kiwi en pruim om te ...
En geen banaan. Sommige baby's raken daarvan verstopt.

2 dagen geleden

Reactie op kiroet30

Hoeveel melk krijgt je kindje? In principe is aanvullende vocht niet echt n ...
Maar hij neemt niks aan, dus leren wordt dan lastig Hahah

2 dagen geleden

Reactie op Boy24

Maar hij neemt niks aan, dus leren wordt dan lastig Hahah
Dan geef je hem melk uit een open cupje/beker?

één dag geleden

Macrogol 4000 voor babys, via de huisarts.

één dag geleden

Zou idd dan 10 cc extra water aan elke fles toevoegen. Doen wij hier ook als we merken dat z’n poep steviger is. En idd qua fruit evt pruim en kiwi aanbieden.

één dag geleden

Goede lepel olie door het eten of in de fles, dat helpt goed laxerend. Je hebt speciaal flesjes olie voor babies maar gewoon pure olie is prima

14 uur geleden

Reactie op jolijnma

Goede lepel olie door het eten of in de fles, dat helpt goed laxerend. Je h ...
Olijfolie bijvoorbeeld. Ik doe altijd olijfolie, room of boter door het eten om het iets vet te maken.