3 Reacties

3 maanden geleden

Misschien laagdrempelig beginnen, even lekker wandelen naar een speeltuintje in de buurt. Of misschien heb je wel een intratuin met zo'n mini binnenspeeltuin in de buurt? Niet te groot beginnen. Je zal misschien wel merken dat als je erop uit gaat dat de baby juist minder onrustig wordt? Gewoon lekker gaan, en dan merk je vanzelf hoe het gaat.

3 maanden geleden

Ik vind dit ook lastig, zeker omdat de dreumes van 23 maanden extra ondeugend wordt als ik de baby moet voeden (borstvoeding). Ik ga het liefst naar afgesloten plekken waar ze niet kan ‘ontsnappen’.. zoals de binnenspeeltuin (vreselijk vind ik zelf, maar de dreumes vindt het geweldig). Of ik ga ergens op bezoek of vraag vriendinnen mee. Dan kunnen zij even opletten op voedingsmomenten. Verder vooral mee laten helpen in huis. Samen koken, schoonmaken, boodschappen doen. Dat is voor kinderen al heel leuk

3 maanden geleden

Wij hebben een zoontje van net 2. Hij vindt allerlei kleine dingetjes al leuk: Spelen met een emmer water en bakjes in de tuin met mooi weer Kinderboerderij Boodschappen doen Inderdaad helpen met alledaagse dingen Even ergens een ijsje eten als er zo'n kar staat Onze dochter was de eerste paar weken ook erg onrustig. Na ongeveer 8 of 9 weken werd dat beter, maar heb dit me niet laten weerhouden om te gaan wandelen ofzo. Zeker als het gewoon lekker weer was, droog en niet te warm, was dit al heerlijk!