13 Reacties

2 dagen geleden

Zwemmen. Dierentuin. Aquarium. Kinderboerderij. En thuis gewoon lekker boekje voorlezen en plaatjes laten zien. Kiekeboe spelletjes.

2 dagen geleden

Reactie op Sammmi

Zwemmen. Dierentuin. Aquarium. Kinderboerderij. En thuis gewoon lekker b ...
Dankje voor je reactie! Kinderboerderij is wel een leuk idee, dacht is voor oudere kindertjes maar ga het gewoon proberen wie weet!

2 dagen geleden

Ik heb een heel actief kindje hier dus zolang het maar iets doen is is hij tevreden. Zwemmen vindt hij helemaal geweldig. Langere wandelingen in het bos of langs de zee of een deze dingen in de draagzak vindt hij ook helemaal geweldig. Al valt hij dan redelijk snel in slaap. Diertjes kijken ook leuk ja. Met een kindje van 6 a 7 maand kijken ze al veel om zich heen dus bewegende objecten werkt dan wel goed

2 dagen geleden

Reactie op Lovestory

Dankje voor je reactie! Kinderboerderij is wel een leuk idee, dacht is voor ...
Ze beseffen het nog niet helemaal ( volgend mij) maar als ik het vergelijk met een paar maanden geleden kijkt onze dochter gerichter. Ook eendjes vind ze leuk.

2 dagen geleden

Ik zou er nog gebruik van maken dat ze nu waarschijnlijk nog veel leuk vindt, zo lang ze maar bij jou is 馃グ. Dus lekker naar je favoriete koffietentje, wat speelgoed en snacks voor haar mee. Of een fijne lange wandeling, ergens lunchen etc.

2 dagen geleden

Baby spa!

2 dagen geleden

Reactie op Ellebel90

Ik zou er nog gebruik van maken dat ze nu waarschijnlijk nog veel leuk vind ...
Inderdaad de echte kindgerixhtje uitjes hoeven nu nog niet, lekker overal mee naar toe.

茅茅n dag geleden

Baby zwemmen misschien

茅茅n dag geleden

Binnenkort wil ik naar een tuincentrum en daar een beetje rondlopen. Vast heel interessant met lichtjes, planten en kerstversiering. Voor als het buiten slecht weer is en ik geen zin om buiten te lopen

茅茅n dag geleden

Lekker babyzwemmen! Ik heb dat vanaf 6 maanden gedaan met onze eerste en dat was echt zo fijn. Lukt nu niet meer praktisch met de 2e en dat vind ik echt jammer!

茅茅n dag geleden

Naar de bieb boekjes lezen! Hebben vaak ook een leuke speelhoek/plek speciaal voor de allerkleinsten.

茅茅n dag geleden

Lekker iets gaan doen wat je zelf leuk vindt: wandelen? zwemmen? Ergens koffie drinken? Lunchen? Kan ze zelf wat kleine hapjes mee eten, helemaal gezellig.

茅茅n dag geleden

Inderdaad de kinderboerderij, zwemmen of lekker boekjes lezen in de bieb. Tuincentrum is nu ook heel leuk, vaak met een kerstshow en sowieso leuk als ze er vissen en/of andere diertjes hebben. Maar eigenlijk maakt het op deze leeftijd nog helemaal niets uit. Zolang er maar wat te zien valt (en dat is al snel in een nieuwe omgeving) en ze lekker dicht bij jou is 馃槏