24 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Snoopie96

Mijn man en ik hebben zojuist even een potje staan huilen joh 😅 De kinder ...
Wat fijn! Eindelijk gehoord, helaas ook bij jullie duurde dat dus even. Hopelijk blijft dat indikken werken, maar ik zou wel in je achterhoofd houden dat maagzuurremmers dus ook een goede remedie zijn en je die ook kan vragen als ze blijft huilen of ontevreden blijft. Fijn dat jullie naar huis mogen!

2 maanden geleden

Wat fijn voor jullie 🥳 hopelijk kunnen jullie nu snel genieten 🍀

2 maanden geleden

Reactie op kiroet30

Wat fijn! Eindelijk gehoord, helaas ook bij jullie duurde dat dus even. Hop ...
Dat houd ik zeeeeeker in mijn achterhoofd en daarom wil ik ook echt op papier hebben morgen dat het reflux is! Dankjewel voor de tips 🥰

2 maanden geleden

Jullie zijn allemaal zo betrokken geweest dat ik even moet delen hoe het nu gaat. Sinds woensdag zijn we uit het ziekenhuis en het heeft ons heel wat creatieve oplossingen gekost om haar aan het drinken te krijgen (net als in het zkh). Dit wel allemaal zonder gekrijs!!! Inmiddels lopen de hoeveelheden die ze drinkt langzaam op naar 100-130 per fles en daar zijn we zo trots op!!! Ze krijgt nog lang niet wat ze binnen zou moeten krijgen, maar daarvoor voegen we wat extra calorieen toe aan de fles. We duimen dat het zo door mag gaan want langzaam, met kleine stapjes, kan iedereen weer gaan genieten van de voedingsmomenten❤️