Ik moet echt even van me af schrijven.
Een tijdje geleden opende ik een topic over dat ons meisje (van 13-04) ineens slechter dronk.
Met peptivoeding dachten we het uiteindelijk gevonden te hebben en na 2 weken waren we weer terug bij af.
Toen kregen we neocate voeding en deze weigerde ze. Deze voeding is gewoon megavies.
Na elke dag en nacht strijd tijdens de fles was het genoeg. De emmer was voor ons al meerdere keren overgelopen en ons gezin (met peuter van net 2) ging er echt aan onderdoor.
Zelfs toen ik naar de kinderarts wanhopig belde, kon ik gewoon op het weeg- en meetuurtje komen.
Ik gaf aan hier niet akkoord mee te gaan en dat ik onze dochter wel naar het ziekenhuis zou brengen en daar zou laten (zou ik NOOIT echt doen, maar ooit moest bij iemand het kwartje vallen dat ons gezin en natuurlijk helemaal ons dochtertje er aan onderdoor gingen).
En daar zitten we dan... Al sinds 14 augustus in het ziekenhuis. Ze werd opgenomen wegens overmatig huilen. Gelukkig zagen ze al snel dat dat niet het probleem was. Mevrouw lacht naar iedereen 🤣 en huilt echt alleen bij de fles.
Ik zie haar energielevel dalen want ze krijgt hier nog minder binnen dan thuis en onze kleine kabouter (ze is sowieso al klein) valt nu zodanig af dat ze misschien aan de sonde moet.
We zijn er nog niet en wij zitten met een dubbel gevoel. Ons meisje ligt hier steeds zwakker te wezen en wij hebben ervoor gezorgd dat ze hier is ☹️
Het personeel is wel fantastisch en doet er alles aan om haar zo goed mogelijk te helpen.
Maar manmanman wat is dit een rollercoaster!
Foto van onze lieverd in de speelkamer❤️