33 Reacties
3 maanden geleden
Wij hebben om die reden ook geen fiep meer in gebruik, telkens terug. Leggen haar altijd moe maar wakker in bed en na eventjes jengelen valt ze zelf in slaap. Begint nu op vuistjes te sabbelen en zo zoekt ze dr slaap op. Inbakeren is hiermee ook gestopt (toen we gingen inbakeren met 8 weken sliep ze ineens door, toen was ze juist onrustig met dr handjes!). Zo’n verschil. Als ze echt verdriet heeft, hebben we een klein knuffel happy horse doekje dat we over haar voorhoofd leggen. Dat is zacht en helpt haar in te dutten! We houden wel in de gaten dat het nidt over haar neus zakt.
3 maanden geleden
Reactie op babyboyben
Ja dit lees ik dus vaker. Als je geen speen optie geeft dat ze dan rond 4 m ...
Mijn dochter had een speen tot 8 maanden.
Verder niet geduimd.
Mevrouw wordt 2 jaar en begint opeens met duimen 😅😆
Dus ook op latere leeftijd kunnen ze de duim nog vinden 😅
3 maanden geleden
Reactie op LWW
Alvast 5 gekocht? Hadden bij onze oudste ook 1 specifiek doekje.. natuurlij ...
Haha, twee is genoeg 😅 wel zuinig op zijn.
3 maanden geleden
Vanaf moment dat ze niet meer in de couveuse lag kreeg ze "mevrouw konijn" overal erbij, in de box, kinderwagen (intussen in t zitje), in bed, bij opa en oma. Tis een babyroze happy horse konijn, intussen hebben we er meerdere,
1 in bed, 1 bij opa en oma (oma wilde dat graag), 1 in de box en die gaat overal mee naartoe 1 op reserve als er 1 gewassen moet, en 1 voor de opvang vanaf maart.
3 maanden geleden
Reactie op SanneJade98
Vanaf moment dat ze niet meer in de couveuse lag kreeg ze "mevrouw konijn" ...
Als je het als slaapassociatie wilt gebruiken is het wel het beste dat je het konijntje alleen geeft als er geslapen gaat worden. :) dan weet ze dat het idee is dat ze gaat slapen als ze hem krijgt
3 maanden geleden
Reactie op babyboyben
Als je het als slaapassociatie wilt gebruiken is het wel het beste dat je h ...
Mee eens. Als ik het zo bekijk heeft ze hier geen item voor in te slapen. Wel hanteren we een vast slaap ritueel voor de nacht in te gaan.