41 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Michelle1998
Zelfstandig slapen? wat is dat 🤣
Dit dus. Maar ik moet er eigenlijk well mee gaan oefenen want ze gaat over een maand naar de opvang 😂🥲 maar ik vind het ergens ook gewoon super fijn dat ze op me slaapt. Of tegen me aan. Of aan de boob. Dus eigenlijk wil ik het zelf ook niet eens.
4 maanden geleden
1u 45min. Moet zeggen dat het ochtenddutje iets lastiger is om de cyclussen aan elkaar te koppelen. Middagdutje lukt haar 9vd10 x wel heel goed om 2,5u te slapen
4 maanden geleden
Meestal 1,5 uur, maar einde van de dag kan ze vaak wat langer op zijn. Ze is nu ook 13.5 week
4 maanden geleden
Soms 1 uur en soms 2 uur en alles wat daartussen zit. Ze is bijna 11 weken.
Als we haar ook precies op de aangeraden wakkertijden weg leggen en ze is nog niet moe genoeg raakt ze ook overstuur, we volgen haar dus gewoon :)
4 maanden geleden
Reactie op Jetje03
Oh wow inderdaad haha. Hier sliep hij alleen zoveel uur achter elkaar na de ...
Hier gebeurt dat na het zwemmen. We zijn nu al 2 keer wezen zwemmen. 1 keer bij een hotel en vandaag bikbhet zwembad. She is gone..out. ik moet haar dalijk wakker maken voor bv. En een luier 😂
4 maanden geleden
Meestal een uur. Bij anderhalf uur raakt ze hier ook helemaal overstuur. En dit gebeurt meestal eind middag tegen etenstijd dat t wel anderhalf uur is omdat ik ze dan niet meer in slaap krijg na 1 cyclus slapen en eten dan te snel is .. maar dan is ze aan t einde ook erg overstuur
4 maanden geleden
Dank jullie wel! Verschilt dus ook weer heel erg..
Ik let goed op de slaapsignalen en de wakkertijden maar zodat ik haar plat leg op mijn arm om haar even te wiegen is het helemaal paniek. Ook wanneer mijn man dit doet.
Ik probeer haar te volgen en ritme te creëren maar ben bang dat ze verborgen reflux heeft sinds haar buikgriep ze wil niet meer plat en huilt dan veel ook veel slikken en hikken, kwijlen en tong uitsteken
Met dit soort dingen wenste ik dat ze al wat eerder konden praten 🥹
4 maanden geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
Dank jullie wel! Verschilt dus ook weer heel erg..
Ik let goed op de slaaps ...
Ja dat klinkt toch meer als dat er van alles vastzit. Mijn zoontje krijgt nu borstvoeding uit de fles ipv borst. Dat was ook weer een zoektocht. Beste flesje is nu maat S van difrax. Had ook een 123 speen en daardoor nog meer gasvorming. Ik ben echt overdreven bezig met boertjes tijdens de voeding en daarna ook. En voor het slapen ook nog even rechtop. Komt dus echt vaak nog wat uit. Hier 1,5 uur tussen als ik hem te vroeg erin leg dan wordt die boos🤪.
4 maanden geleden
Reactie op Zaza23
De wakker tijd van mijn dochter van 12 weken varieert van een uur tot 2 uur ...
Met welke app houdt je dit bij? 😃