41 Reacties

4 maanden geleden

Zelfstandig slapen? wat is dat 🤣

4 maanden geleden

Verschilt een beetje. Varieert van 1 uur tot 1 uur en 15 min tot 1,5 uur. Ik volg hem bij de vroege signalen en leg hem dan in bedje. Dan is hij binnen 5 min vertrokken. Hij is nu ook 13 weken

4 maanden geleden

Reactie op Michelle1998

Zelfstandig slapen? wat is dat 🤣
Dit dus. Maar ik moet er eigenlijk well mee gaan oefenen want ze gaat over een maand naar de opvang 😂🥲 maar ik vind het ergens ook gewoon super fijn dat ze op me slaapt. Of tegen me aan. Of aan de boob. Dus eigenlijk wil ik het zelf ook niet eens.

4 maanden geleden

De wakker tijd van mijn dochter van 12 weken varieert van een uur tot 2 uur. Als ik geen signalen zie leg ik haar nog niet weg om zelfstandig in slaap te vallen. Ze slaapt ‘s nachts heel goed door!

4 maanden geleden

Mijn dochtertje is 20 weken en het varieert tussen een uur en 1,5/2 uur.

4 maanden geleden

Mijn dochtertje is 13 weken en kan meestal een uur wakker zijn en soms 1,5 uur maar meestal na 60 minuten jengelen en dan slaapt ze lekker als ik haar weg leg

4 maanden geleden

Reactie op Mimdg

Mijn dochtertje is 20 weken en het varieert tussen een uur en 1,5/2 uur.
Sorry verkeerd getypt, mijn dochtertje is 10 weken🤭

4 maanden geleden

1u 45min. Moet zeggen dat het ochtenddutje iets lastiger is om de cyclussen aan elkaar te koppelen. Middagdutje lukt haar 9vd10 x wel heel goed om 2,5u te slapen

4 maanden geleden

Meestal tussen 1u15/1u45 min. Enkele keer 2u en dan leg ik haar gewoon op bed als ze geen signalen afgeeft en dan slaapt ze ook. Ze slaapt vaak binnen 5-10 min (met speen maar wel zelf).

4 maanden geleden

Meestal 1,5 uur, maar einde van de dag kan ze vaak wat langer op zijn. Ze is nu ook 13.5 week

4 maanden geleden

Soms 1 uur en soms 2 uur en alles wat daartussen zit. Ze is bijna 11 weken. Als we haar ook precies op de aangeraden wakkertijden weg leggen en ze is nog niet moe genoeg raakt ze ook overstuur, we volgen haar dus gewoon :)

4 maanden geleden

Wakkertijd geen idee, ene keer is het langer dan de andere keer. Ik leg hem op bed wanneer ik denk dat hij moe is. Dan slaapt hij 9/10 keer. Zijn slaapjes duren van ongeveer 3 kwartier tot 2 uur.

4 maanden geleden

Reactie op Jetje03

Wakkertijd geen idee, ene keer is het langer dan de andere keer. Ik leg hem ...
Dit heb ik dus ook..en de slaapjes duren ook zoiets. Ikees dat sommige kindjes 3 uur slapen... Hoe dan ?

4 maanden geleden

Reactie op Sammmi

Dit heb ik dus ook..en de slaapjes duren ook zoiets. Ikees dat sommige kind ...
Oh wow inderdaad haha. Hier sliep hij alleen zoveel uur achter elkaar na de vaccinatie. 🫢

4 maanden geleden

Reactie op Jetje03

Oh wow inderdaad haha. Hier sliep hij alleen zoveel uur achter elkaar na de ...
Hier gebeurt dat na het zwemmen. We zijn nu al 2 keer wezen zwemmen. 1 keer bij een hotel en vandaag bikbhet zwembad. She is gone..out. ik moet haar dalijk wakker maken voor bv. En een luier 😂

4 maanden geleden

Meestal een uur. Bij anderhalf uur raakt ze hier ook helemaal overstuur. En dit gebeurt meestal eind middag tegen etenstijd dat t wel anderhalf uur is omdat ik ze dan niet meer in slaap krijg na 1 cyclus slapen en eten dan te snel is .. maar dan is ze aan t einde ook erg overstuur

4 maanden geleden

Dank jullie wel! Verschilt dus ook weer heel erg.. Ik let goed op de slaapsignalen en de wakkertijden maar zodat ik haar plat leg op mijn arm om haar even te wiegen is het helemaal paniek. Ook wanneer mijn man dit doet. Ik probeer haar te volgen en ritme te creëren maar ben bang dat ze verborgen reflux heeft sinds haar buikgriep ze wil niet meer plat en huilt dan veel ook veel slikken en hikken, kwijlen en tong uitsteken Met dit soort dingen wenste ik dat ze al wat eerder konden praten 🥹

4 maanden geleden

Wij doen sochtends een dutje van klein uurtje, ‘s middags 2,5-3 uur en einde van de middag 45. Wakker tijden is ongeveer 1,5 uur nu. Kindje is bijna 11 weken

4 maanden geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Dank jullie wel! Verschilt dus ook weer heel erg.. Ik let goed op de slaaps ...
Ja dat klinkt toch meer als dat er van alles vastzit. Mijn zoontje krijgt nu borstvoeding uit de fles ipv borst. Dat was ook weer een zoektocht. Beste flesje is nu maat S van difrax. Had ook een 123 speen en daardoor nog meer gasvorming. Ik ben echt overdreven bezig met boertjes tijdens de voeding en daarna ook. En voor het slapen ook nog even rechtop. Komt dus echt vaak nog wat uit. Hier 1,5 uur tussen als ik hem te vroeg erin leg dan wordt die boos🤪.

4 maanden geleden

Reactie op Zaza23

De wakker tijd van mijn dochter van 12 weken varieert van een uur tot 2 uur ...
Met welke app houdt je dit bij? 😃