Wij zijn 3 nachten weggeweest, bij terugkomst zien we eigenlijk dit pas bij ons 5 maanden oude dochter. De camera maakt ze minder fel rood en bij sommige lijkt in het midden een rood plekje te zitten. We weten niet of ze pijn of jeuk heeft. Was paar dagen geleden verkouden. Zit alleen op haar rug. Bedwantsen? Welke kinderziekte? Allergie op wasmiddel? ( voor het eerst heeft iemand gewassen met normaal wasmiddel ipv neutral, maar het zit wel echt alleen in haar nek). We hadden een campingbedje geleend. Verder wel alert. Is dit reden om huisartsenpost te bellen? Ik wil daar eigenlijk niet heen, omdat ze verder oke is.
Herkend iemand dit?
Dit lijkt inderdaad wel een reactie op iets. Je zou thuisarts.nl kunnen raadplegen of morgen de huisarts bellen en de foto mailen.
Maarrrr als jullie het niet vertrouwen altijd huisartsenpost bellen! Je kan gewoon eerlijk zijn en vragen of je niet kunt wachten tot je eigen huisarts.
Lijkt op een reactie. Je kan HAP ook bellen en aangeven dat je wil overleggen. Mijn zoontje heeft een paar x verhoging/koorts gehad en ook gebeld en gezegd ik bel voor overleg en advies.
Onze HAP doet aan beveiligd foto's sturen. Dan bekijkt de dienstdoende huisarts het en wordt je terug gebeld met een advies of het verzoek toch langs te komen!
Mijn kinderen hebben dit vaker nadat ze ziek geweest zijn (verkouden oid), het is kennelijk een normale reactie een paar dagen daarna (volgens de kinderarts)