12 Reacties

3 maanden geleden

Ze kan heel hard lachen als haar vader Kiekeboe met haar speelt. Ook zichzelf zien in de spiegel of als er haar geluidjes maken

3 maanden geleden

Om een giraffenlampje in haar kamer, deze blijft ze iedere dag hilarisch vinden😅 en daar moet ze iedere keer bij het wakker worden even naar lachen. Haar eigen spiegelbeeld en verder om van alles en nog wat!

3 maanden geleden

Het panda behang op haar kamertje, als ik tijdens het verschonen speels op haar billetjes sla. Blijkbaar iets in de keuken op het whiteboard wat ze hilarisch vind.. 🤣

3 maanden geleden

Enkel als ze plat ligt, boven haar vuisten op en neer bewegen oeshoeshoesh zeggen of hoofd heen en weer bewegen terwijl we hihihi, hahaha zeggen.

3 maanden geleden

Als ik op haar buik scheetjes laat🤭

3 maanden geleden

Geen idee wat er met die klanken is, maar wanneer ik het zinnetje "Snot in de neus en poep in de broek" zing gaat ze stuk. Hapjes nemen uit haar lekkere dikke bovenbeentjes moet ze ook om lachen. Scheetjes op de buik ook. En kleine drukjes met het spuugdoekje op haar kwijlende mondje giert ze het uit.

3 maanden geleden

Elk plafond is hilarisch 😂 En fluiten en met de tong klakken vindt ze ook leuk

3 maanden geleden

Om alles wat haar grote broer doet❤️

3 maanden geleden

De plafondventilator, mijn gezicht en zowat alles wat ik doe, als hij heeft gepoept en ik hem een kleine stinkerd noem, spelen met zijn voetjes

3 maanden geleden

De teletubbies 😅

3 maanden geleden

Vliegtuigje spelen.

3 maanden geleden

Hoe meer herrie haar broer maakt hoe beter. Waar wij riepen zachtjes! Ze is nog maar klein, gierde ze het uit toen hij boven haar hoofd brulde als een leeuw.