12 Reacties

8 maanden geleden

Nog een foto

8 maanden geleden

Krentenbaard en mazelen duren niet 2 á 3 maanden. Gordelroos weet ik niet zo goed. Maar als ik jou was zou ik een doorverwijzing vragen, als niets helpt en het niet beter wordt.

8 maanden geleden

Lijkt op eczeem. Mijn zoontje krijg helaas ook zulke plekken op zijn lichaam. Het is heel ruw schraal. Wij hebben helaas hormoonzalf gekregen (cultivate) dat helpt. Maar wanneer we minder smeren of even niet dan komt het terug. Nog steeds hoop ik dat hij over zijn eczeem heen kan/gaat groeien.

8 maanden geleden

Ik zou een doorverwijzing vragen (eisen) naar de kinderarts (nog beter kinderdermatoloog). Wil de huisarts niet doorverwijzen? Dan via het CB! Direct vandaag bellen, zijn beste lange wachttijden. Zodra je doorverwijzing hebt bellen en aangeven dat je alvast foto's wilt insturen. Dan hebben zij bij de eerste afspraak al een beter beeld. Dit resulteerde er bij ons in dat we er tussendoor mochten.

8 maanden geleden

Reactie op pln92

Lijkt op eczeem. Mijn zoontje krijg helaas ook zulke plekken op zijn lichaa ...
Ja dat probleem hebben wij dus ook…

8 maanden geleden

Het lijkt op ringworm. Ik zie het niet heel goed, maar zijn het cirkels(rondjes)?

8 maanden geleden

Ringworm ziet er zo uit. Je kan het even vergelijken.

8 maanden geleden

Dit lijkt op de eczeem van mijn oudste dochter. Zij had dit van 0-3 jaar. Haar halve ruggetje mag open, zo zielig! Daarna werd het minder en nu is ze 5 bijna 6 en is het vrijwel over…blijkt nu wel dat ze allergieën heeft, wat dit verergerde toen.. sterkte!!!

8 maanden geleden

Reactie op loetje5

Dit lijkt op de eczeem van mijn oudste dochter. Zij had dit van 0-3 jaar. ...
Lag * open

7 maanden geleden

Reactie op Latifahbelk

Het lijkt op ringworm. Ik zie het niet heel goed, maar zijn het cirkels(ron ...
Jaa zijn het…

7 maanden geleden

Stel het is exceem, probeer dan eerst eens frambozenzalf. Hormoonzalf kan natuurlijk ook maar frambozenzalf is natuurlijk en helpt 9 van de 10 keer. Deze gebruik ik altijd: https://puurgelukstore.nl/products/frambozenzalf-100-ml

7 maanden geleden

Hoe geneest het. Ziet er uit als mooie rondjes. Is het heel rood daarna een soort korst en geneest het van binnen uit? Dan zou het ook een schimmel kunnen zijn. Dat heeft mijn zoontje gehad. Dat moest ik gewoon goed vet houden. Kreeg cetamacrogolcreme echter heb ik sheabutter gebruikt van puur gelukstore. Werkte erg goed