12 Reacties
8 maanden geleden
Lijkt op eczeem. Mijn zoontje krijg helaas ook zulke plekken op zijn lichaam. Het is heel ruw schraal. Wij hebben helaas hormoonzalf gekregen (cultivate) dat helpt. Maar wanneer we minder smeren of even niet dan komt het terug. Nog steeds hoop ik dat hij over zijn eczeem heen kan/gaat groeien.
8 maanden geleden
Ik zou een doorverwijzing vragen (eisen) naar de kinderarts (nog beter kinderdermatoloog). Wil de huisarts niet doorverwijzen? Dan via het CB! Direct vandaag bellen, zijn beste lange wachttijden. Zodra je doorverwijzing hebt bellen en aangeven dat je alvast foto's wilt insturen. Dan hebben zij bij de eerste afspraak al een beter beeld. Dit resulteerde er bij ons in dat we er tussendoor mochten.
8 maanden geleden
Reactie op pln92
Lijkt op eczeem. Mijn zoontje krijg helaas ook zulke plekken op zijn lichaa ...
Ja dat probleem hebben wij dus ook…
8 maanden geleden
Het lijkt op ringworm. Ik zie het niet heel goed, maar zijn het cirkels(rondjes)?
7 maanden geleden
Reactie op Latifahbelk
Het lijkt op ringworm. Ik zie het niet heel goed, maar zijn het cirkels(ron ...
Jaa zijn het…
7 maanden geleden
Stel het is exceem, probeer dan eerst eens frambozenzalf. Hormoonzalf kan natuurlijk ook maar frambozenzalf is natuurlijk en helpt 9 van de 10 keer. Deze gebruik ik altijd: https://puurgelukstore.nl/products/frambozenzalf-100-ml
7 maanden geleden
Hoe geneest het. Ziet er uit als mooie rondjes. Is het heel rood daarna een soort korst en geneest het van binnen uit?
Dan zou het ook een schimmel kunnen zijn. Dat heeft mijn zoontje gehad.
Dat moest ik gewoon goed vet houden. Kreeg cetamacrogolcreme echter heb ik sheabutter gebruikt van puur gelukstore. Werkte erg goed