11 Reacties

16 dagen geleden

De nieren kunnen het nog niet aan, dus niet doen.

16 dagen geleden

Nee! Zeker niet. Heel apart. Heb wel vaker gehoord van iemand dat water in de app standaard bij het fruithapje stond, maar dat ze dat niet gaven. Dus hopelijk is dat het ook in dit geval

16 dagen geleden

Nee zeker niet! Hij krijgt ook nog geen fruithapje, dus dat scheelt ook

16 dagen geleden

Bij ons doen ze het soms ook en wij weten ook niet zo goed wat we er nu van moeten vinden. Ze zeggen dat ze hem heel erg weinig geven als ze het doen..

16 dagen geleden

Dit is ons ook een keer overkomen. De leidster gaf zelf aan dat ze water had gegeven, maar omdat hij wel erge dorst bleek te hebben toch overgegaan is tot melk. Ik heb toen aangegeven dat kleine kindjes water nog niet goed kunnen hebben en dat ze het vooral ook niet nodig hebben. Als hij dorst heeft moet hij gewoon melk krijgen. De leidster zei dat ze dit niet wist, daar verbaas ik me nog steeds over.

16 dagen geleden

Ik werk zelf op een kdv. Bij ons staat het standaard in de app water bij een eet moment. Ookal krijgen de hele kleintjes dat natuurlijk niet. Hopelijk hier ook het geval?

16 dagen geleden

Hmmm… ik ga morgen vragen of het een foutje in de app was of dat ie echt water heeft gekregen. Lijkt mij zo raar dat ze dat gewoon doen…. Had aangegeven dat ie melk krijgt en oefenhapjes bij de intake

16 dagen geleden

Dit zag ik dus in de app

16 dagen geleden

Reactie op rpe91

Dit is ons ook een keer overkomen. De leidster gaf zelf aan dat ze water ha ...
😳 bizar

14 dagen geleden

Wij zijn vanmorgen naar het cb geweest. Zij gaf ook aan dat we mogen beginnen met water en slappe thee (Mijn zoontje is 4,5 mnd). Ik zei ook tegen haar dat ik niet beter weet dan dat dat vanaf 6 maanden mag. Maar dat is dus blijkbaar niet meer 🤷🏼‍♀️ nee hoor zei ze daar mag je nu al mee beginnen. Ze hoeven geen flesjes leeg te lurken naar gewoon een slokje steeds kan gewoon Ik was heel verbaasd, maar het zal dus allemaal wel weer veranderd zijn😅

14 dagen geleden

Reactie op Sdg33

Wij zijn vanmorgen naar het cb geweest. Zij gaf ook aan dat we mogen beginn ...
Ik lees met verbazing! Maar oké… goed om te weten Wel raar dat iets eerst ‘slecht en gevaarlijk ⚠️ is’ voor hun lichaam en nu ineens niet meer 🤷🏼‍♀️