27 Reacties Nieuwste boven Dit is inderdaad dezelfde fles, alleen deze zijn van kunststof ipv glas.
Deze? Bij ons ongebruikt, mag je hebben
Vgm hebben wij hem hier ook nog ongebruikt. Ik weet alleen niet of t glas is
Reactie op ambervh85 Deze? Bij ons ongebruikt, mag je hebben
Ja dit is hem! Ik stuur je even een vriendschapsverzoekje :)
Reactie op shauny1ebaby Vgm hebben wij hem hier ook nog ongebruikt. Ik weet alleen niet of t glas i ...
Stuur je even een verzoekje :)
Reactie op Cecile1989 Ja dit is hem! Ik stuur je even een vriendschapsverzoekje :)
👌
Ik heb hem ook ongebruikt staan, van glas! Je mag een verzoekje sturen.
Reactie op CaliR Ik heb er ook nog een 😃
Hi ik ben ook op zoek naar dezelfde fles. Die van mij is gebarsten en hij accepteert geen 1 enkele andere fles. Heb je nog de fles beschikbaar?
Reactie op Delbertse Ik heb hem ook ongebruikt staan, van glas! Je mag een verzoekje sturen.
Hi ik ben ook op zoek naar dezelfde fles. Die van mij is gebarsten en hij accepteert geen 1 enkele andere fles. Heb je nog de fles beschikbaar?
Wij hebben deze ook staan! Niet gebruikt maar wel ooit n keer uitgekookt. Je mag m gratis hebben
Reactie op TessM1997 Wij hebben deze ook staan! Niet gebruikt maar wel ooit n keer uitgekookt. J ...
Hii Tess ik neem hem heel graag van je over!
Ik heb er ook nog 1 beschikbaar mocht iemand op zoek zijn. Niet gebruikt :)
Hi Clair, ik zou heel graag nog 1tje extra van jou willen overnemen of overkopen
Reactie op Yaszyy Hii Tess ik neem hem heel graag van je over!
Dat is goed hoor!
Ik heb er ook nog 1 voor wie wil. Als je zelf de verzendkosten betaald dan verstuur ik het
Ik heb er ook nog eentje staan, nieuw!
Ik heb er twee staan nog in de verpakking