30 Reacties

vorig jaar

Een vriendin van mij deed het met castor olie...zij ging daar heel goed op maar de meningen verschillen erover

vorig jaar

Ik ben 37 weken en ben eigenlijk vandaag begonnen omdat we een grote kind verwachten en bij de 1e was de baby ook al groot en had de bevalling ging best moeilijk. Vandaar dat ik hoop dat deze wat eerder komt en ook zo een inleiding etc te voorkomen. Heb vandaag 2xgekolft elk borst 5 min. Wil nog de vrouwenmanthee proberen maar durf het nog niet

vorig jaar

Een vriendin van mij deed het met castor olie...zij ging daar heel goed op ...
Ze zeggen dat je heel erg misselijk kan worden door castorolie of overgeven en diaree

vorig jaar

Reactie op Zineb94

Ze zeggen dat je heel erg misselijk kan worden door castorolie of overgeven ...
Zal wel verschillen per persoon maar vast ook aan de hoeveelheid die je neemt... ik ga zelf een half theelepeltje nemen kijken wat het doet

vorig jaar

Reactie op Zineb94

Ik ben 37 weken en ben eigenlijk vandaag begonnen omdat we een grote kind v ...
Heb je ook ervaring met bitter lemon?

vorig jaar

Zal wel verschillen per persoon maar vast ook aan de hoeveelheid die je nee ...
Neem je dan gewoon een lepeltje pure olie? Ik ben deze week begonnen met veouwenmantelthee maar nog geen effect 😉

vorig jaar

In mijn omgeving veel dames aan de vrouwenmantel thee gezien. Bijna iedereen is daarna binnen 3 dagen bevallen. Ikzelf ook bij de tweede: op de uitgerekende datum, een maandag, begonnen en woensdagochtend bevallen . Dit wordt ook pas aangeraden vanaf de uitgerekende datum vanwege het opwekkende effect. Ik ken ook iemand die er eerder mee is begonnen rond de 37 weken en ook 2 dagen daarna is bevallen. Dus ja toeval of niet😅. Qua bitter limon en tonic: ik heb begrepen dat het om een stofje gaat wat daar in zit, echter is die hoeveelheid zo klein dat je liters moet drinken wil je daar effect van hebben. Seks schijnt ook nog goed te werken. En volgens mijn buurvrouw moet je de baby gewoon streng toespreken en aangeven dat het tijd is, wanneer het tijd is🤣

vorig jaar

Reactie op Vls

In mijn omgeving veel dames aan de vrouwenmantel thee gezien. Bijna iederee ...
Vrouwenmantel thee van Jacob hooy? Of andere?

vorig jaar

Reactie op Me+1

Neem je dan gewoon een lepeltje pure olie? Ik ben deze week begonnen met v ...
Ja puur idd..maar ik zorg wel dat ik weet dat ik dan ook echt een goede zuivere kwaliteit olie heb zonder troep in

vorig jaar

Reactie op SamKev94

Vrouwenmantel thee van Jacob hooy? Of andere?
Ja deze!

vorig jaar

Niet eerder gedaan, maar heb nu voor de eerste keer de ‘Miles circuit gedaan’. Meteen daarna zag ik al verschil in hoogte van m’n buik. Ons kleintje is meer ingedaald! Sinds week 36 drink ik al framboos blad thee (van Holland en Barret, maar las ergens anders dat die van Jacob Hooy beter zou zijn). Ik wil ook gaan voorkolven (antenataal kolven) en ook morgen beginnen met vrouwenmantel thee. Caster oil/wonder olie durf ik niet aan. Ik ben vandaag 37+3 met een baby die 2 weken voorloopt in groei (dus 39+3 groot is nu)

vorig jaar

Ik ben zaterdag begonnen met vrouwenmantelthee, 1 kop per dag maar ik merk nog niks en ik ben morgen 40 weken zwanger..

vorig jaar

Ik drink vanaf 36 weken frambozenbladthee en sinds een 1,5 week vrouwenmantelthee maar op wat voorweeën en wat harde buiken na nog niks. Ben vandaag 39+5. Morgen weer naar de gyn om te kijken hoe het nu staat met de groei en wellicht toch een inleiding bespreken... Hoop toch dat de bevalling binnenkort spontaan op gang komt!

vorig jaar

Reactie op Vls

In mijn omgeving veel dames aan de vrouwenmantel thee gezien. Bijna iederee ...
Ik ❤️ de baby streng toespreken tip 😄

vorig jaar

Reactie op Vls

Ja deze!
ik lees dat die niet gebruikt mag worden tijdens de zwangerschap? kan alleen niet vinden waarom niet

vorig jaar

Reactie op Jillll

ik lees dat die niet gebruikt mag worden tijdens de zwangerschap? kan allee ...
Op zwangerenportaal staat dit: Je kuntvrouwenmanteltheebeter niet drinken vóór het uiterste einde van de zwangerschap. Je wilt natuurlijk niet dat je baarmoeder vroegtijdig begint met samentrekken, want dat kan mogelijk een miskraam veroorzaken. Drink het dus alleen als je de uitgerekende datum bent gepasseerd en van alles wilt proberen om de bevalling op gang te brengen.

vorig jaar

Reactie op Linds1990

Op zwangerenportaal staat dit: Je kuntvrouwenmanteltheebeter niet drinken v ...
ah dankjewel!! ik ben 38 weken zou het dan kunnen?

vorig jaar

Reactie op Koffiemelk

Niet eerder gedaan, maar heb nu voor de eerste keer de ‘Miles circuit gedaa ...
Hi! Welke heb je gedaan van het ‘miles circuit’ ? Ik zie op youtube zoveel varianten

vorig jaar

Reactie op Jillll

ah dankjewel!! ik ben 38 weken zou het dan kunnen?
De kleintjes kunnen zeker veilig geboren worden nu.Ik ben ook al 1,5 week bezig en nog geen weeën die doorzetten. Vandaag 39+5.

vorig jaar

Mijn VK zegt dat eigenlijk alleen acupunctuur bewezen effectief is. En dan niet bewezen dat je er van gaat bevallen, maar dat het de rijping van je baarmoeder bevordert!