14 Reacties

2 maanden geleden

Gewoon gaan werken en je kindje even 'loslaten'. Zullen we maar zeggen😅. Het is even rot, maar ik vind het ook wel weer lekker om even niet bezig te zijn met baby's, peuters, luiers, flesjes en slaapjes haha. Bij mijn eerste de eerste week een traantje weggepinkt mijn eerste werkdagen. Bij mijn tweede vond ik het makkelijker. Ook omdat ik weet dat ze opa en oma prima vindt en de opvang kennen we al. Komt goed!

2 maanden geleden

Ik lees even mee. Begin volgende week ook weer met werken. Zo gek om haar dan bij onbekenden achter te laten op de opvang 🥲

2 maanden geleden

Succes morgen!

2 maanden geleden

Spannend en gek idee he! Ik begin ook weer met werken volgende week. Ik vind het ook erg spannend, het wennen op de opvang ging ook niet super, dus maak mij stiekem best druk, zeker omdat zijn eerste echte dag 8/9 uur lang is.. maar het kan niet anders helaas.. Jij succes morgen!! 🍀

2 maanden geleden

Geef een boekje mee (ook als dat niet verplicht is) en schrijf daarin het ritme van je kindje. Dan weten ze op de opvang ook wat ze kunnen verwachten. Als ze whats app hebben kunnen ze je misschien af en toe een berichtje doen hoe het gaat evt. Met een foto. Dat heeft mij enorm geholpen, maar mijn kleintje gaat naar oma (die is ook gastouder) en oma waar ze alleen is. Daardoor misschien ook wat flexibeler, maar vragen staat vrij

2 maanden geleden

Reactie op Annick33

Gewoon gaan werken en je kindje even 'loslaten'. Zullen we maar zeggen😅. H ...
Ik denk ook dat ik dat heb uiteindelijk! Maar nu.. trááánen🙈😂

2 maanden geleden

Reactie op Slineena89

Geef een boekje mee (ook als dat niet verplicht is) en schrijf daarin het r ...
Super goede tip! Dank je wel!

2 maanden geleden

Reactie op mamaaa24

Spannend en gek idee he! Ik begin ook weer met werken volgende week. Ik vin ...
Precies dat.. je bent direct echt lang van huis. En met mijn werk kan ik ook niet zomaar weg. Het is wat het is, en ik denk dat het uiteindelijk makkelijker gaat! Geniet van de laatste week en daarna heel veel succes!

2 maanden geleden

Reactie op Knuffeldoekje

Succes morgen!
Lief dank je wel!

2 maanden geleden

Heel herkenbaar, een super bijzondere fase die je gaat afsluiten. Als die tranen komen, laat ze lekker gaan is mijn advies. Is super gezond en heel normaal! En hoe leuk om weer uit te kijken naar het moment dat je je kleintje weer kan knuffelen!

2 maanden geleden

Ik ben vorige week begonnen, heel gek. Ik ga nog wel 1x per dag op en neer (of naar oma of naar de opvang) om borstvoeding te geven. Je krijgt tijd om te kolven en/of voeden en dit voelt voor mij het fijnste. Hierdoor ben ik er alleen wel nog veel mee bezig, dus loslaten is wat lastiger!

2 maanden geleden

Reactie op NicoleV 1!

Ik denk ook dat ik dat heb uiteindelijk! Maar nu.. trááánen🙈😂
Haha ahh komt goed! Succes!

2 maanden geleden

Nu 3 weken weer aan het werk en het bevalt best goed! Ik werk nu nog maar 24 uur (ipv 36 uur) en daar heb ik heel goed aan gedaan merk ik. Ik ben wel echt heel moe, lig er s’avonds al vroeg in (als Ik geen avonddienst heb). Maar heel fijn om weer iets voor mezelf te hebben!☺️ Enne…. Ik mis mijn dochter niet heel erg tijdens het werk, maar ren wel om 15.30 naar de auto om terug naar huis te gaan en haar te knuffelen❤️❤️

2 maanden geleden

Hoe is het gegaan?