11 Reacties
3 maanden geleden
Zolang ze nog wel iets binnen krijgt, plast en poept, dan zou ik me nog geen zorgen maken hoor😊. Onze kindjes zijn nu ouder dus wat sterker. Waarschijnlijk is het gewoon een fase en is het met een paar dagen of een weekje wel weer anders.. maar let vooral op of zij zichzelf is en voldoende luiers.
3 maanden geleden
Mijn dochtertje is ook kleiner en drinkt nog lang niet zo’n grote flessen.
Ze drinkt nu 4 van de 5 flessen a 150+5 en 1 fles van 120+4. Het verschilt per dag of ze ze helemaal leeg drinkt of wat laat staan.
Ons cb zei er niks over. Ze groeit mooi in dr eigen curve.
Dus ik denk zo lang jullie dochtertje goed groeit op haar eigen curve en tevreden is zal t wel goed zitten!
En anders proberen op te bouwen door 1 flesje wat groter te maken & daarna 4u tot aan de volgende voeding? Zo heb ik t bij mn dochtertje ook opgebouwd.
Succes! 🍀
3 maanden geleden
Ja herkenbaar! dochter is nu ook 4 maanden (is wel iets zwaarder, 7 kilo) en krijgt de 180+6 ook nooit helemaal op.
Tip: Ik geef de overige melk (60 cc bijvoorbeeld) vlak voor haar slaapjes overdag. Hier zit dan vaak een uurtje tussen. Dan is de overige melk weer gezakt en kan er weer wat in haar maagje. Dan heeft ze de 180 cc uiteindelijk toch binnengekregen en slaapt ze ze ook heerlijk👍🏼
3 maanden geleden
Onze dochter, die ongeveer net zo zwaar weegt drinkt ook 180+6. Meestal drinkt zij om de 4 uur, alleen dan wel maar 4 flessen op een dag, dan drinkt ze alle flessen leeg. Als ze vroeg wakker is en we 5 flessen aanbieden drinkt ze ze eigenlijk nooit leeg. Zij komt altijd uit op 800, of ze nou 4 of 5 flessen drinkt. Zij doet het er goed op, dus doen wij het gewoon zo.
2 maanden geleden
Herkenbaar. Onze dochter drinkt 5×150+5 zelden drinkt zij haar fles leeg. Bijna 5 maand, geen idee hoe zwaar ze ondertussen is.
2 maanden geleden
Onze dochter laat ook opeens veel over van haar flesjes….
Maar zolang ze poept, plast en vrolijk is, is het goed vind ik! Ze zal wel drinken als ze het echt nodig heeft..