12 Reacties

één maand geleden

Ik geef borstvoeding. Maar als mijn kleine verkouden is, en zijn neusje verstopt zit, dan drinkt hij ook aanzienlijk minder. Dit komt omdat ze dan moeilijk lucht krijgen via de neus want ze kunnen nog niet ademen via de mond. Ik spoel de neus dan goed met zoutoplossing en neusspray. Dan is hij comfortabeler met drinken en kan hij het weer wat langer volhouden.

één maand geleden

Dat zijn neus vol klinkt heeft hij eigenlijk altijd al gehad. Dus denk niet dat dat de oorzaak is…

één maand geleden

Hier is ons mannetje ook 14 weken en drinkt sinds een paar dagen ook enorm slecht... Hij heeft altijd goed gedronken maar nu telkens beetjes va 60 ml, dan een kwartier later weer 40 ml... Alles loopt uit zijn mond, hij draait zijn hoofd weg, zit meer te spelen tijdens de fles dan wat anders. Wij geven borstvoeding in een flesje en poeder gecombineerd en het is bij beide voedingen hetzelfde probleem.

één maand geleden

Hier was het precies hetzelfde… ongeveer een week geduurd. En sinds 2 dagen gaat het weer super, drinkt gewoon weer het hele flesje (210) op! Volgens CB kon het te maken hebben met het sprongetje.

één maand geleden

Bij onze dochter merkten wij het vooral omdat haar speen heel zuur rook en haar adem ook. Ze begon vaak het enthousiast met drinken maar stopte inderdaad na een halve fles met drinken. Ondanks honger signalen wilde ze dan niet verder drinken.

één maand geleden

Reactie op hmg1994

Hier was het precies hetzelfde… ongeveer een week geduurd. En sinds 2 dagen ...
Mijn zoon is ruim 11 weken, maar drinkt ook slechter (flesvoeding). Wij denken idd sprongetje, want hij is verder heel vrolijk en plast/poept goed. Hoe lang heeft het slecht drinken tijdens een sprongetje geduurd bij jullie?

één maand geleden

Reactie op Meissie1990

Mijn zoon is ruim 11 weken, maar drinkt ook slechter (flesvoeding). Wij den ...
Hoeveel drinkt hij per dag?

één maand geleden

Reactie op mbw90

Hoeveel drinkt hij per dag?
Hij krijgt 3 flessen van 200 en 2 flessen van 170. Maar deze drinkt hij dus niet op..

één maand geleden

Reactie op Meissie1990

Hij krijgt 3 flessen van 200 en 2 flessen van 170. Maar deze drinkt hij dus ...
Hou je bij hoeveel hij per dag binnen krijgt?

één maand geleden

Reactie op mbw90

Hou je bij hoeveel hij per dag binnen krijgt?
Ja zeker! Dit is minder dan normaal..

één maand geleden

Reactie op Meissie1990

Ja zeker! Dit is minder dan normaal..
Hoeveel ongeveer? Want bij ons is het soms aanzienlijk minder 😞

één maand geleden

Hier is t altijd spruw. Kijk goed in de wangetjes even ook!