Hoi dames,
Ik ben me een beetje aan het verdiepen in verschillende merken luiers. Ik wil graag een zo natuurlijk mogelijke luier zonder al die chemicaliën.
Weten jullie al voor welk merk luier jullie gaan?
voor de 1e gebruikten wij eerst Etos, maar vond die heel erg tegenvallen. kruidvat is heel fijn in gebruik, enkele keren een ongelukje gehad ermee.
daarnaast is het van kruidvat ook fijn dat je een dicht pak kan omruilen naar een grotere maat
Etos puur en zacht! Enige betaalbare eco/troepvrije luier die voor onze peuter prima werkt en straks ook voor #2 😊 kan je met je Etos pas ook nog altijd korting op krijgen en is vaak op de site in de aanbieding ✌🏼
Wasbaar thuis en dichtbij huis, Kruidvat onderweg (niet per se duurzaam die laatste, maar fijne luiers en als je al een vermogen aan wasbaar hebt liggen , is deze prijs kwaliteit erg fijn)
Ik heb nu ook weer kruidvat, etos en Pampers en supermarkt merk en dan als de kleine er is kijken we welke het beste zit. Bij mijn zoontje deden we dat ook. Sommige luiers waren net wat groter dan anderen en lekten dan.
Voor het begin gebruik ik kruitvat eigenmerk maat 0 als de navelstreng eraf gevallen is begin ik gelijk met wasbaar maar in het begin gebruik ik maat 0 van de kruitvat
Wij hebben zelf de newborn jumbo pack o.i.d. gekocht van Kruidvat want deze was 1+1 gratis en ik had veel positieve dingen gelezen over Kruidvat luiers. Verder zat er een pak Pampers in de blije doos. Wij moeten nog even afwachten tot de baby komt en kijken dan welk merk fijn is 😊.
Etos luiers, gebruiken we ook bij onze peuter. Etos luiers kan je ook omwisselen voor een andere maat. Hebben kruidvat ook geprobeerd maar vonden wij dus echt niet fijn!
Ik heb jarenlang woezel en pip van etos gebruikt, en voornamelijk vanaf maat 3 en hoger luierbroekjes.
Maar ben toch overgegaan op de luierbroekjes van de DM. Ik rij 1x per kwartaal er heen. Luierbroekjes zijn er maar 11 cent per stuk en helemaal prima
Met nog een 3e baby op komst ga ik ook voor die luiers daar :-)