28 Reacties

2 jaar geleden

wij gebruiken van de kruidvat

2 jaar geleden

Hi, Wij gaan voor Kruidvat luiers. Hoorde er veel positieve dingen over in m’n omgeving dat ze fijn in gebruik zijn. Hopelijk dat dat goed bevalt 🙏🏼

2 jaar geleden

voor de 1e gebruikten wij eerst Etos, maar vond die heel erg tegenvallen. kruidvat is heel fijn in gebruik, enkele keren een ongelukje gehad ermee. daarnaast is het van kruidvat ook fijn dat je een dicht pak kan omruilen naar een grotere maat

2 jaar geleden

Wij hebben pampers premium gehaald

2 jaar geleden

Reactie op Chipotle #1

Wij hebben pampers premium gehaald
Ja ik ook

2 jaar geleden

Wij beginnen met pampers harmonie en dan over naar wasbare luiers

2 jaar geleden

Etos puur en zacht! Enige betaalbare eco/troepvrije luier die voor onze peuter prima werkt en straks ook voor #2 😊 kan je met je Etos pas ook nog altijd korting op krijgen en is vaak op de site in de aanbieding ✌🏼

2 jaar geleden

Kruidvat! Mooie prijzen en je mag een dicht pak ruilen voor een ander🤗

2 jaar geleden

wij gaan voor wasbaar, ook een optie om te overwegen. Verder hebben we een aantal pakken Naty. Hoor overigens wel goede verhalen van kv idd.

2 jaar geleden

combi van wasbaar en kruidvat

2 jaar geleden

Wasbaar thuis en dichtbij huis, Kruidvat onderweg (niet per se duurzaam die laatste, maar fijne luiers en als je al een vermogen aan wasbaar hebt liggen , is deze prijs kwaliteit erg fijn)

2 jaar geleden

Ik heb nu ook weer kruidvat, etos en Pampers en supermarkt merk en dan als de kleine er is kijken we welke het beste zit. Bij mijn zoontje deden we dat ook. Sommige luiers waren net wat groter dan anderen en lekten dan.

2 jaar geleden

Wasbaar tweedelig van totsbots

2 jaar geleden

Voor het begin gebruik ik kruitvat eigenmerk maat 0 als de navelstreng eraf gevallen is begin ik gelijk met wasbaar maar in het begin gebruik ik maat 0 van de kruitvat

2 jaar geleden

Wij hebben zelf de newborn jumbo pack o.i.d. gekocht van Kruidvat want deze was 1+1 gratis en ik had veel positieve dingen gelezen over Kruidvat luiers. Verder zat er een pak Pampers in de blije doos. Wij moeten nog even afwachten tot de baby komt en kijken dan welk merk fijn is 😊.

2 jaar geleden

Etos luiers, gebruiken we ook bij onze peuter. Etos luiers kan je ook omwisselen voor een andere maat. Hebben kruidvat ook geprobeerd maar vonden wij dus echt niet fijn!

2 jaar geleden

Ik heb jarenlang woezel en pip van etos gebruikt, en voornamelijk vanaf maat 3 en hoger luierbroekjes. Maar ben toch overgegaan op de luierbroekjes van de DM. Ik rij 1x per kwartaal er heen. Luierbroekjes zijn er maar 11 cent per stuk en helemaal prima Met nog een 3e baby op komst ga ik ook voor die luiers daar :-)

2 jaar geleden

Voor de eerste weken/maanden gebruiken wij Bambo Nature luiers. Daarna extra droog en zacht luiers van AH (met EU ecolabel).

2 jaar geleden

Wij gaan voor wasbaar! gisteren toevallig consult gedaan via nappy’s, ideaal om wat tips enzo te ontvangen

2 jaar geleden

Wij hebben pampers harmonie