6 Reacties

7 maanden geleden

Wij hebben in de station een family fix 360 pro set, maar kwamen erachter dat we een autostoel in mijn auto (Volkswagen polo) ook wel handig vonden. Hebben toen gekozen voor de maxi Cosi mica, ook omdat deze 360 graden te draaien is. Eigenlijk ook niet verder gekeken dan maxi Cosi zelf moet ik eerlijk zeggen. Deze stoel is ook te verstellen in zit of lig stand en draaibaar en dat was voor ons voldoende eigenlijk. Oja deze is ook gewoon met isofix

7 maanden geleden

Wij hebben de Novi baby model David 2.0 premium | I-size 360. Heel tevreden over! Kan ook kantelen in lichte lig stand en de poot van de base staat bij ons echt tegen de stoel aan en niet ver eraf. Wij dachten ook dat de stoel veel ruimte in beslag nam en wij hebben gevraagd of we de stoel in onze auto mochten zetten om te kijken hoe hij zou staan. Nu is het allemaal wat krapper omdat ons zoontje nog achterstevoren zit maar zodra we hem gaan omdraaien scheelt dat echt heel erg veel ruimte.

7 maanden geleden

Maxi cosi mica pro i-size past goed in een toyota aygo

7 maanden geleden

Reactie op Demi97

Maxi cosi mica pro i-size past goed in een toyota aygo
Zou je een link of iets kunnen sturen van welke jullie hebben? Ik zie verschillende varianten, ook de eco. Geen idee of dat uitmaakt?

7 maanden geleden

In de Toyota Aygo (model 2013) hebben wij de Maxi-Cosi Emerald 360 S i-Size, erg tevreden over.

7 maanden geleden

Wij hebben de autostoel senna van prenatal, 360graden te draaien, ligstand, gebruiksvriedelijk en prima geprijsd. Past keurig in mn opel astra.