14 Reacties

3 maanden geleden

Ik lees mee! Maar heb wel een 2e hands Joie Evalite Duo gereserveerd. Van de week ga ik deze ophalen.

3 maanden geleden

Okee :) ja hoor wel eens om me heen de x2 xl van Deryan

3 maanden geleden

Reactie op Liantje1989

Ik lees mee! Maar heb wel een 2e hands Joie Evalite Duo gereserveerd. Van d ...
Ja ik wil dan graag dat ze naast elkaar zitten anders kan de 1 niks zien :) of althans niet van zich af kijken recht naar voren.

3 maanden geleden

Reactie op Lloydm

Ja ik wil dan graag dat ze naast elkaar zitten anders kan de 1 niks zien :) ...
De buggy zal voornamelijk mijn schoonmoeder gebruiken als ze straks op de kleine past. Ze past dan ook op mijn nichtje van bijna 2. Ik wil ze juist niet naast elkaar. Zodat de kleine gewoon een slaapje kan doen als het nodig is.

3 maanden geleden

Deryan, vrienden van ons zijn hier tevreden over.

3 maanden geleden

Reactie op Liantje1989

De buggy zal voornamelijk mijn schoonmoeder gebruiken als ze straks op de k ...
Ahh okee :)

3 maanden geleden

Reactie op Jo H

Deryan, vrienden van ons zijn hier tevreden over.
Okee en weet je dan ook welke? Van Deryan.

3 maanden geleden

Reactie op Liantje1989

Ik lees mee! Maar heb wel een 2e hands Joie Evalite Duo gereserveerd. Van d ...
Deze hebben wij ook! Fijn ding, maar met de dreumes van 16 kg voorop wel behoorlijk zwaar duwen soms omdat t gewicht dan ver voor je uit zit.

3 maanden geleden

Reactie op Duplofiets

Deze hebben wij ook! Fijn ding, maar met de dreumes van 16 kg voorop wel be ...
Met name met sturen is t dan soms zwaar bedoel ik. Rechtdoor is prima.

3 maanden geleden

Reactie op Duplofiets

Met name met sturen is t dan soms zwaar bedoel ik. Rechtdoor is prima.
Gelukkig is het halen van mijn oudste kinderen van school, voornamelijk rechte stukken.

3 maanden geleden

Reactie op Duplofiets

Deze hebben wij ook! Fijn ding, maar met de dreumes van 16 kg voorop wel be ...
Voorlopig gaat de kleine achterin omdat hij nog niet kan zitten. Maar wanneer dit wel mogelijk is, kan ze mijn nichtje nog altijd op de achterste zitje plaatsten. Dan zit het zwaartepunt niet meer voorin. En grote kans dat mijn nichtje prima mee kan lopen. Super bedankt voor het delen van jouw ervaring

3 maanden geleden

Ik heb de Silver Cross tandemwagen en zou hem iedereen aanbevelen! We komen regelmatig mensen tegen die ook op zoek zijn en vragen welke kinderwagen het is. Je moet er wel een set adapters en een tandem seat bij kopen. De baby ligt dicht bij mij in de bak en de peuter zit voor in 'zijn troon'. Onderin heb je een grote mand, dus er kunnen veel spullen mee. Wij hebben er heel veel plezier van en hebben regelmatig twee slapende kinderen tijdens het wandelen (terwijl de peuter geen goede slaper is)!

3 maanden geleden

Aanvulling: het is de Silver Cross Wave. Ook als mono kinderwagen is hij heel fijn.

3 maanden geleden

Reactie op Lloydm

Okee en weet je dan ook welke? Van Deryan.
XP Twin XL Duobuggy