17 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben de tripp trapp als opknappertje gekocht twee keer, je kan je prima voor 5 tientjes online kopen en dan zelf schuren en schilderen:)

2 jaar geleden

Zelf hebben wij een Stokke Tripp Trapp stoel gekocht voor de eerste inclusief newborn set en baby set etc. Alles nieuw dus was inderdaad flink wat geld kwijt. Uiteindelijk gebruik je het dagelijks en hij is goed en degelijke kwaliteit. Daarnaast kan je hem ook vele jaren gebruiken. Voor de 2e wilde we ook een Tripp Trapp stoel, maar deze hebben we voor +/- €80 2e hands via marktplaats gekocht dus dat is prima te doen. Zelf heb ik me niet verdiept in andere stoelen dus kan verder geen afwegingen of adviezen daarover geven.

2 jaar geleden

Wij hebben de kidsmill up stoel. Soortgelijk als trip trap. Geen idee wat het prijsverschil is, maar wij zijn er tevreden over!

2 jaar geleden

Wij zijn bij onze tweede toch voor een. Tripp trapp gegaan. Ik vind de newborn set ideaal. En... mijn 6 jarige dochter gebruikt haar kinderstoel nog steeds dagelijks. Vind het dan het geld wel waard.

2 jaar geleden

Even wat tegen geluid: wij hebben dan ook wel de Tripp Trapp maar vind dit eigenlijk een vreselijke stoel als je de rapley methode gaat doen 🫢 zoveel kieren etc waar eten kan gaan zitten. Verder fijne stoel en idd wel voor zo’n €70 te krijgen op marktplaats

2 jaar geleden

Ik heb eerst die van qute gehad, verschrikkelijk ivm stoffen bekleding. Ondanks de prijs zijn wij toch overgestapt naar triptrap. Reden was omdat hij veel makkelijker schoon te maken is en het meegroeit. Daarom voor onze newborn gelijk geïnvesteerd in een tweede. Ook staat hij leuker aan de eettafel maar ging ons vooral om het schoonmaken.

2 jaar geleden

Wij hebben voor ons zoontje een kidsmill, die bevalt goed dus voor ons dochtertje nu eentje erbij gekocht. De newborn set, beugel en plankje kunnen we hergebruiken van ons zoontje

2 jaar geleden

Wij hebben de Stokke Nomi. Het idee is hetzelfde als de TrippTrapp,, maar een stuk minder lelijk vinden wij. Deze is ook uit te breiden met een newbornset en alle onderdelen (stoel en uitbeidingen) zijn op Marktplaats verkrijgbaar.

2 jaar geleden

Wij hebben de stokke met alle onderdelen tweedehands bij elkaar gesprokkeld. Zijn er erg tevreden over!

2 jaar geleden

Wij hebben een kidsmill. Heel blij mee!

2 jaar geleden

Safety first , vinden wij erg fijn. Is iets groter en hoger. Hebben er nu 3 met 3 kids

2 jaar geleden

Reactie op Parkbewoner

Wij hebben de stokke met alle onderdelen tweedehands bij elkaar gesprokkeld ...
Wij ook!

2 jaar geleden

Wij hebben Hauck alpha+ Lijkt op de tripp trapp, maar is goedkoper. Is op zich een prima en degelijke stoel. Alleen de bijbehorende stoelkussentjes passen niet zo goed en zo zijn er nog een paar kleine dingen waar gewoon niet helemaal goed over nagedacht is.

2 jaar geleden

Stokke tripp trapp zonder twijfel. Hebben 2 kinderen, en hebben er 4. (Keuken en woonkamer liggen best ver uit elkaar, en we eten in beide ruimtes) Voor de 4 stoelen, incl. 2 newborn sets etc, waren we misschien evenveel kwijt voor 1 nieuwe stoel met newborn set. We hebben dan wel wat oudere modellen, maar met een likje verf zie en merk je daar niks van. Mijn broer heeft er ook, en zijn kinderen (11 en 12!) Zitten er gewoon nog steeds op, zolang gaan ze dus mee.

2 jaar geleden

Wij hebben de stokke! Mooi compact en kunnen strak tegen de tafel aan. Maar wel 2 maal een 2e hands. 1tje was echt een opknappertje, maar koste ook maar 2 tientjes. De andere was iets duurder maar ook een koopje! De newborn en babyset hebben we ook via marktplaats voor een prikkie gescoord voor ons 1e kindje. En kunnen we nu dus weer gebruiken voor ons 2e zoontje.

2 jaar geleden

Wij hebben de deryan. Wat liever voor de portemonnee en compleet met alle accessoires. Er zit ook nog een zitje voor vanaf een halfjaar bij.