12 Reacties

7 dagen geleden

Hoi. Mijn dochter is 69cm en weegt tegen de 9kilo aan en draagt nu maat 62/68 van dit jasje. Deze jasjes vallen heel ruim dus ik zou nog lekker 62/68 kopen. Zij draagt al 2 maanden maat 68 en sinds 1 maand dit jasje maat 62/68. Daarvoor droeg ze hetzelfde jasje in maat 50/56

7 dagen geleden

Ik heb er geen ervaring mee, maar zag toevallig wel een aanbieding langskomen van o.a. Engel Natur. Misschien heb je er iets aan: https://www.kidooz.nl/outfit/

7 dagen geleden

Reactie op Klootje

Hoi. Mijn dochter is 69cm en weegt tegen de 9kilo aan en draagt nu maat 62/ ...
Denk je dat je dochtertje deze winter doorkomt met het jasje in maat 62/68?

7 dagen geleden

Reactie op NathalieA

Ik heb er geen ervaring mee, maar zag toevallig wel een aanbieding langskom ...
Lief dankje!

7 dagen geleden

Bij m’n eerste gehad. Valt super ruim. Ze heeft echt heeeeel lang het jasje in 62/68 gedragen..

7 dagen geleden

Reactie op inge42

Denk je dat je dochtertje deze winter doorkomt met het jasje in maat 62/68? ...
Jazeker. Het jasje is nu zelfs nog veel te groot 😂

7 dagen geleden

Op Vinted staan ze ook vaak voor een goede prijs. Ik koop ze meestal daar, voor m’n zoon ook gedaan.

7 dagen geleden

Reactie op Klootje

Jazeker. Het jasje is nu zelfs nog veel te groot 😂
Oké super dan weet ik genoeg, dankje

7 dagen geleden

Mijn zoontje is 5 maanden en heb hem maat 62/68 gekocht. Hier zou hij de hele winter mee door komen vertelde ze mij.. Hij weegt 7 kilo.

7 dagen geleden

62/68 heeft m'n zoon van 5 maanden nu aan! Mijn zoon van okt 22 heeft 74/80 nog aan, dus dat zou ik niet adviseren aan een baby van 5 maanden!😃

7 dagen geleden

Reactie op Michelles22

62/68 heeft m'n zoon van 5 maanden nu aan! Mijn zoon van okt 22 heeft 74/80 ...
Haha oké duidelijk dat word 62/68.

6 dagen geleden