12 Reacties

7 dagen geleden

Hoi. Mijn dochter is 69cm en weegt tegen de 9kilo aan en draagt nu maat 62/68 van dit jasje. Deze jasjes vallen heel ruim dus ik zou nog lekker 62/68 kopen. Zij draagt al 2 maanden maat 68 en sinds 1 maand dit jasje maat 62/68. Daarvoor droeg ze hetzelfde jasje in maat 50/56

7 dagen geleden

Ik heb er geen ervaring mee, maar zag toevallig wel een aanbieding langskomen van o.a. Engel Natur. Misschien heb je er iets aan: https://www.kidooz.nl/outfit/

7 dagen geleden

Reactie op Klootje

Hoi. Mijn dochter is 69cm en weegt tegen de 9kilo aan en draagt nu maat 62/ ...
Denk je dat je dochtertje deze winter doorkomt met het jasje in maat 62/68?

7 dagen geleden

Reactie op NathalieA

Ik heb er geen ervaring mee, maar zag toevallig wel een aanbieding langskom ...
Lief dankje!

7 dagen geleden

Bij m’n eerste gehad. Valt super ruim. Ze heeft echt heeeeel lang het jasje in 62/68 gedragen..

7 dagen geleden

Reactie op inge42

Denk je dat je dochtertje deze winter doorkomt met het jasje in maat 62/68? ...
Jazeker. Het jasje is nu zelfs nog veel te groot 😂

7 dagen geleden

Op Vinted staan ze ook vaak voor een goede prijs. Ik koop ze meestal daar, voor m’n zoon ook gedaan.

7 dagen geleden

Reactie op Klootje

Jazeker. Het jasje is nu zelfs nog veel te groot 😂
Oké super dan weet ik genoeg, dankje

7 dagen geleden

Mijn zoontje is 5 maanden en heb hem maat 62/68 gekocht. Hier zou hij de hele winter mee door komen vertelde ze mij.. Hij weegt 7 kilo.

7 dagen geleden

62/68 heeft m'n zoon van 5 maanden nu aan! Mijn zoon van okt 22 heeft 74/80 nog aan, dus dat zou ik niet adviseren aan een baby van 5 maanden!😃

7 dagen geleden

Reactie op Michelles22

62/68 heeft m'n zoon van 5 maanden nu aan! Mijn zoon van okt 22 heeft 74/80 ...
Haha oké duidelijk dat word 62/68.

6 dagen geleden

Ik heb dit weekend op de markt gekocht. Mijn zoon is 66cm en 7kg en ze raadde sterk aan de 62 68 te kopen. Is inderdaad nog erg groot zelfs al is dit nu zn maat. Ik vertrouw dat hij er de winter mee doorkomt.