25 Reacties

茅茅n maand geleden

Puckababy 4 seizoenen! Heel tevreden mee :)

茅茅n maand geleden

Puckababy 4 seasons. 2 stuks van, ze zijn duur maar echt zo blij mee. bij mn eerste gekocht, die heeft er ruim 2 jaar in geslapen en ze zijn nu echt nog supergoed bij mn 2e. Dus een eenmalige investering 馃槃 Ik zag vandaag toevallig op de puckababy site dat je korting krijgt op een tweede slaapzak. Er is niet vaak korting op dus wel een tip. Ik zorg wel dat ik altijd 3 slaapzakken in huis heb. Bij mn eerste wel eens meegemaakt dat ze ziek was en binnen no time alles onderspuugt of poept oid haha. Maar ik heb de 3e echt als reserve en dan ook goedkoper. Nu was er bij prenatal een 4 seasons in de aanbieding van prenatal zelf, dus deze meegenomen. Voelt wel veel stugger dan puckababy dus ik verwacht dat de kwaliteit echt wel minder is

茅茅n maand geleden

HEMA. Fijn en niet zo belachelijk duur

茅茅n maand geleden

Onlangs puckababy 4 seizoenen aangeschaft, tot nu toe erg tevreden! Had ook die van lodger besteld, maar die afwerking vond ik niks en de ritsen scherp aan de binnenkant.

茅茅n maand geleden

Lodger. Smalle hals vind ik fijn en de rits die tot achter open kan als je je kind mee de auto in neemt.

茅茅n maand geleden

Reactie op shauny1ebaby

Puckababy 4 seasons. 2 stuks van, ze zijn duur maar echt zo blij mee. bij m ...
Bij Prenatal nu 15% korting op de Puckababy slaapzakken tot en met 2 oktober! Op de site van Puckababy 'slechts' 10% korting op de tweede slaapzak.

茅茅n maand geleden

HEMA!

茅茅n maand geleden

Meyco 4 seizoenen馃槉 Hema, prenatal en puckababy zijn ook allemaal echt prima. Alleen wel prijsverschil. Voordeel van de 4 seizoenen van Meyco en puckababy is dat je niet echt nieuwe hoeft bij te kopen snel vanwege de maat

茅茅n maand geleden

Alles van Meyco en Little Dutch! Ik vind persoonlijk de Puckababy echt belachelijk veel geld 馃き

茅茅n maand geleden

Ter Stal heeft ook fijne en in de aanbieding echt niet duur. Blijven ook wel mooi met intensief gebruik

茅茅n maand geleden

Slaapzak 4 seizoenen van Jollein. Hele fijne slaapzak en voor van prenatal met TOG 3.0 als reserve.

Reactie op malouna

Onlangs puckababy 4 seizoenen aangeschaft, tot nu toe erg tevreden! Had ook ...
Ja raar h猫, bij ons zoontje hebben we veel van lodged gehad, ik was altijd tevreden De 4 seizoenen hebben we kado gehad maar is niet fijn afgewerkt. Vanacht voor het eerst gebruikt zonder binnen laagje maar dan moet je dus 2 ritsen sluiten anders zitten die los aan de binnenkant.

茅茅n maand geleden

We hebben slaapzak van Little dutch, jollein en de hema. Vind de kwaliteit van de hema echt heel fijn! Jollein vind ik voor het oog heel mooi. We hebben nu dezelfde tog waarde van de hema als van jollein. Die van jollein voelt toch minder dik. De slaapzak van de hema zou ik zelf willen! Little dutch vind ik minder.

茅茅n maand geleden

Met oog op langdurigheid en wisseling in tempratuur heb ik een 4 seizoenen slaapzak van Puckababy besteld en 茅茅n van Jollein. Omdat we ook wel eens lang in de auto zitten hebben we ook een slaapzak van Lodger, dan kan ze met de slaapzak in haar stoel 馃檪.

茅茅n maand geleden

Een praktiche vraag voor de mensen die 4seizoenen puckababy hebben. Wij hebben die ook en onze zoon slaapt sinds deze week in het dikkere gedeelte. De mouwen zijn alleen echt veeeeeel te lang. Ik sla ze om, maar ik vraag me af of het lekker ligt. Normaliter draait hij direct naar zn zij/buik. Maar sinds hij in de teddy slaapt, ligt ie op zn rug.

茅茅n maand geleden

Reactie op Averv

Een praktiche vraag voor de mensen die 4seizoenen puckababy hebben. Wij heb ...
Dat merk ik bij ons zoontje ook. Naar mijn idee komt dit ook vanwege de zwaarte vd slaapzak. Het lukt onze zoon ook niet om zich helemaal om te draaien. Op de zij lukt, maar verder draaien niet. Hij slaapt verder wel goed.

茅茅n maand geleden

Reactie op Averv

Een praktiche vraag voor de mensen die 4seizoenen puckababy hebben. Wij heb ...
Mijn dochter nu heeft daar geen last van. Mijn oudste dochter duimde, en dat lukte dus niet op het begin. Toen heb ik voor het begin een goedkopere slaapzak gekocht eb toen ze 8 maanden zoiets was ging het wel goed met de puckababy

茅茅n maand geleden

Die van de kik zijn ook echt prettig en niet duur!

茅茅n maand geleden

Fan van de slaapzakken van Kruidvat, HEMA en Lodger. Ik heb geen 4 seizoenen-variant maar gewoon van verschillende TOG een paar. Vooral die van HEMA en Lodger zijn ondanks intensief gebruik bij m'n eerste kindje nog steeds mooi.

茅茅n maand geleden

Ik vind Hema heel fijn, niet te smal en vooral de nieuwe slaapzakken met af te knopen (dus niet ritsen) zijn ideaal!