7 Reacties

2 maanden geleden

PS: wij gebruiken Nutrilon Omneo nu al 4 maanden.

2 maanden geleden

Bij Hero Comfort AR zit wel johannesbroodpitmeel in.... mijn ervaring bij mijn kinderen was dat ze juist meer moeite hadden met poepen. Ik gebruik Kruidvat Extra Care, de goedkopere versie van Omneo. Deze melkpoeder is al minder dik van Omneo. Ons zoontje had vanaf 14 weken niet meer de krampjes waarbij hij ontroostbaar waa, maar nog wel ongemak. Zoals kreunen en mopperen.... moeite om scheten te laten en flink persgeluid maken bij het poepen. En even afkloppen.... sinds 3 dagen... is dat weg. Hij is nu 20 weken. Heb je al eens geprobeerd Sab Simplex weg te laten? Wij gebruikte Infacol... waardoor hij even minder krampjes had.... maar niet meer door kon poepen. Pas bij 6 maanden zijn de darmen gerijpt... en mijn kinderen waren nooit bij de 3 maanden krampvrij. Altijd tussen de 4 en 6 maanden geweest. Heel veel sterkte... het is zo vervelend voor ze!

2 maanden geleden

Gebruik je al probiotica?

2 maanden geleden

Reactie op MBBB.

Gebruik je al probiotica?
Wij gebruiken Sab Simplex en dat is eigenlijk hetzelfde idee

2 maanden geleden

Reactie op Liantje1989

Bij Hero Comfort AR zit wel johannesbroodpitmeel in.... mijn ervaring bij m ...
Ja, over die Hero hoor ik dus verschillende verhalen. Bij veel hoor ik dus ook dat de ontlasting wel heel goed op gang komt maar door die JBP vind ik het inderdaad weer een lastig verhaal. Wij hebben inderdaad ook al eens geprobeerd om Sab Simplex weg te laten, maar dan werd het toch weer erger allemaal 😱. Het is zo’n gedoe… en zo zielig voor hem. Ik weet het echt niet meer. Dankje, super lief ook voor de tips

2 maanden geleden

Wij gebruiken extra care voeding van Kruidvat voor 1 van onze dochters. Ze had veel obstipatie en heel harde ontlasting. Daarnaast gebruiken we Sab simplex. Het hielp hier goed tegen de krampjes en ook voor de ontlasting.

2 maanden geleden

Reactie op jamienicolaes

Ja, over die Hero hoor ik dus verschillende verhalen. Bij veel hoor ik dus ...
Ons zoontje vond een warm kersenpitzak op zijn buik heerlijk als hij last had. Misschien is dat ook nog het proberen waard. Ik hoop voor je dat hij minder wordt. Is bij ons uiteindelijk ook aan de orde!!!