Lieve mama's,
Ik ben opzoek naar tips/steun want ik zie het even niet meer zitten.
Ik ben sinds een aantal weken weer aan het werk maar merk dat ik dit ontzettend moeilijk te combineren vind met thuis.
Op de dagen dat ik werk is het zo rennen en vliegen dat ik mij ontzettend schuldig voel. Ik werk van 8 tot 5 en heb een zoon van 9 jaar en een baby van 6 maanden oud.
Ik ben rond 18.00 thuis, dan moeten we snel eten, afwassen, de hond moet uitgelaten en dan is het al bedtijd voor de baby. Ik heb dan geen moment om even rustig met mijn oudste te praten of even met de baby te kroelen/spelen. Die is dan al zo moe en huilerig en wil graag aan de borst en naar bed. Tegen de tijd dat de baby slaapt is het alweer 20.00 en heb ik eigenlijk geen puf meer om de oudste te helpen met douchen en naar bed te brengen. Dit doet mijn man maar daardoor mis ik wel de contact momentjes met hem. Heb het gevoel op werkdagen alleen maar heen en weer te vliegen. Ik merk dat ik na zo een dag echt niet te genieten ben. Ben dan zo op van het constant aanstaan en haasten. Eigenlijk zou ik heel graag willen stoppen met werken maar dan blijft er financieel zo weinig over.
Hoe doen jullie dat?