13 Reacties

2 maanden geleden

Balen mag! Je had het ook goed voor elkaar. Je werkgever wat minder gezien die failliet ging… Het is ook niet makkelijk om nu dan te moeten solliciteren met een jong kind. En dat je zo mentaal onderdoorgaat en baalt helpt natuurlijk ook niet mee om jezelf goed te ‘verkopen’. Heb je een goed beeld van wat je nu wilt gaan doen? Probeer eens 1,5 jaar vooruit te kijken, ipv dat iets wat je graag wilt morgen geregeld moet zijn, dat kan je wat ruimte geven in je denken. Succes!

2 maanden geleden

Hier hetzelfde verhaal 😔

2 maanden geleden

Ik maak echt exact hetzelfde mee! Alleen was mijn werkgever in mei al failliet, middenin mijn verlof. En nu ook met een baby van 5 maanden thuis. Ik heb het solliciteren voor nu losgelaten omdat mijn kindje veel energie vraagt. Ik zit om verschillende redenen ook in de ziektewet, wat mij wel rust geeft, maar het liefst heb ik ook een mooi vooruitzicht om binnen een paar maanden weer te werken. Enige advies dat ik kan geven is laat het even gaan en stressen heeft geen zin, pak even je rust en ga er weer mee aan de slag wanneer je de rust hebt gevonden.

2 maanden geleden

Hi dames, Mag ik vragen waar jullie wonen en wat jullie willen doen? Mijn werkgever zoekt over het algemeen altijd wel mensen, misschien kan ik helpen

2 maanden geleden

Reactie op susique36

Hi dames, Mag ik vragen waar jullie wonen en wat jullie willen doen? Mijn ...
Hoi! Ik woon in Vianen (Utrecht) en ik ben ook nog steeds opzoek naar een leuke functie. Ik sta in principe voor heel veel open. Heb voornamelijk ervaring in de beveiliging :)

2 maanden geleden

Reactie op kyraxx

Hoi! Ik woon in Vianen (Utrecht) en ik ben ook nog steeds opzoek naar een ...
Heb je buschauffeuse overwogen?

2 maanden geleden

Reactie op kyraxx

Hoi! Ik woon in Vianen (Utrecht) en ik ben ook nog steeds opzoek naar een ...
Hi, Ikzelf werk in de IT, bij Utrecht heeft het bedrijf wat ik doe ook projecten lopen, IT is misschien een sector waar je je wenkbrauwen bij optrekt maar! Ze komen altijd vrouwen tekort dus er is “positieve discriminatie” betreft sollicitaties en ze zorgen echt goed voor hun personeel, denk aan vast contract, lease auto etc Het bedrijf is Cegeka, je zou een open sollicitatie kunnen sturen als servicedesk medewerker. Ze beginnen in oktober als het goed is weer met werven, zitten nu in een tijdelijke zomerstop

2 maanden geleden

Reactie op susique36

Hi, Ikzelf werk in de IT, bij Utrecht heeft het bedrijf wat ik doe ook pro ...
Hartstikke bedankt voor het meedenken. Ik zit zelf in regio Breda, Eindhoven is dan toch weer te ver reizen.. Een stap maken in de IT lijkt mij ook erg interessant, maar nog helemaal geen ervaring of relevante studie fus6

2 maanden geleden

Reactie op Sietske94

Hartstikke bedankt voor het meedenken. Ik zit zelf in regio Breda, Eindhove ...
Hi, Ervaring is niet echt nodig, als je de overstap zou maken krijg je gewoon een training voor de functie die je gaat doen, Het kantoor zit in Zoetermeer waar deze functie is, er is ook een kantoor in Veenendaal maar over het algemeen zitten daar de profielen die wel studies gevolgd hebben en ervaring hebben. Ze doen in Veenendaal ook weleens traineeships voor concultant of security, er staat er nu eentje open op de website maar weet niet precies wat voor traineeship, kijken kan altijd :)

2 maanden geleden

Reactie op bubble2024

Heb je buschauffeuse overwogen?
Eigenlijk niet ! Ik ga even op onderzoek uit. Dankjewel 😊

2 maanden geleden

Reactie op susique36

Hi, Ikzelf werk in de IT, bij Utrecht heeft het bedrijf wat ik doe ook pro ...
Hey, Ik ga even een kijkje nemen, dankjewel voor je berichtje 🤗🤗

één maand geleden

Reactie op susique36

Hi, Ervaring is niet echt nodig, als je de overstap zou maken krijg je gew ...
Dat is jammer genoeg veel te ver weg voor mij, maar dankjewel voor het meedenken

één maand geleden

Neem lekker de tijd meid. En geniet van je kleintje. Ze zijn zo groot. Als het goed is krijg je ww uitkering dus je hebt alle tijd om te solliciteren. Hier werk ik niet. Is voor ons niet nodig. Ik doe administratie in ons bedrijf zodat ik wel wat lekker te doen hebt. Maar neem even je eigentijd en neem straks weer de tijd voor om te solliciteren