6 Reacties
2 maanden geleden
Dat doorlekken herken ik heel goed van m’n eerste zoon.
Wij deden een tijdje 2 luiers om, dus de eerste normaal en die daar boven op andersom. Totdat we de pampers baby dry broekjes tegenkwamen dat was de uitkomst! Weet alleen niet of ze al in die maat verkrijgbaar zijn, hij is nu 2.5 bijna en draagt die pampers nog steeds in de nacht’
Kan die nu in een regressie zitten waardoor hij ineens weer een flesje wilt? Of een groeispeurt.
2 maanden geleden
Heel herkenbaar! Bij ons ook zo, ik gooi het hier maar op de sprong en de slaapregressie!
2 maanden geleden
Wij skipten de droomvoeding onlangs. Want we moesten hem echt wakker maken. Hij slaapt nu gewoon door. Werd vannacht wel wakker maar sliep zelf weer in na minuut of 3. Vanmorgen half 6 maar sliep na minuut alweer in. Je zou het een keer kunnen proberen.
Ik gebruik pampers protection voor de nacht. Houd hem keurig droog
2 maanden geleden
Wij deden de luier bij onze eerste toen ze op haar buik ging slapen andersom. Later hielp een grotere maat ook goed. En we zijn gewisseld van pampers naar kruidvat luiers en daarmee nooit doorgelekt, maar dat kan ook gewoon toeval zijn geweest 😋.
En eerlijk gezegd over dat flesje om 5u, lekker geven en genieten van zulke goeie nachten haha. Die van mij is deze fase minimaal 4x wakker per nacht en vaak 2 flesjes omdat ze anders niet verder slaapt. Zelfs niet als ze bij mij in bed ligt 🥲