6 Reacties

2 maanden geleden

Hoe ben je er achter gekomen?? Hoe ver ben je

2 maanden geleden

Ik lees ff mee want heb ook een koper spiraal. Ik moet 9 september voor controle of die wel goed zit. Zat die toevallig goed bij je?

2 maanden geleden

Ik lees ook mee, baby van 4 maanden en inmiddels alweer 10 weken zwanger 😬

2 maanden geleden

Reactie op sammie2323

Ik lees ook mee, baby van 4 maanden en inmiddels alweer 10 weken zwanger 😬 ...
Hahahahaah omg, ik hoor dit zoooo vaak.. ik heb een dochtertje van 5 maanden.... en ik ben al 4 dagen overtijd. Early test geeft negatiefa aan...

2 maanden geleden

Reactie op Kiekkkss

Hahahahaah omg, ik hoor dit zoooo vaak.. ik heb een dochtertje van 5 maande ...
Hahaha ja wij wilden wel er wel snel nog 1 ivm met mijn leeftijd, maar we hadden niet verwacht dat het zo snel zou gaan eerlijk gezegd. We waren er ook niet echt bewust mee bezig, en wij dachten ivm met mijn leeftijd zal het zo’n vaart niet lopen…..naïef uiteraard haha. Zal pittig gaan worden, hoogzwanger met nog een kleintje maar we zijn er wel blij mee. Ben alleen heel benieuwd hoe groot de aanslag op (en in) mijn lijf zal zijn.

2 maanden geleden

Mijn april jongetje was ook niet gepland (kwam ook door de anticonceptie heen) en er zit net geen 13 maanden tussen mijn twee jongetjes. De zwangerschap was voor mij vooral wat zwaarder omdat ik eerder last kreeg van mijn bekken, niet alles was nog terug naar het oude gegaan doordat het zo snel na de vorige zwangerschap was. Ik kan niet anders zeggen dan dat het zwaar is geweest de afgelopen 4 maanden, maar dat het ook heel erg leuk is voor de twee kleintjes dat ze elkaar hebben en het nu beetje bij beetje ook meer went. Je vindt na verloop van tijd steeds meer een ritme, het is hard werken maar je wordt zo beloond als je ze samen ziet. Je zit nog midden in de luiers als de volgende komt, dat is ook zeker een pluspunt. Daarnaast ga je er uiteindelijk veel profijt aan hebben als ze op een gegeven moment samen kunnen gaan spelen! Heel veel succes ❤️