73 Reacties

2 jaar geleden

Hoi! Wij hebben een zoon van 5 en een dame van 20 maanden in april als onze baby komt. Spannend maar ik zie het wel :) Komt vast goed, de ballen laag houden haha..

2 jaar geleden

Ik heb een dochter van 2 jaar en mijn zoon komt in april.

2 jaar geleden

Ik heb een dochter die 2.5 is die word in mei 3 een dochter van bijna 1 over 2 dagen en een mini die komt in april Als de kleine geboren is schilt ze met de jongste iets minder dan 1 jaar en 4 maanden ook wel 16 maanden verschil

2 jaar geleden

Ik heb een zoon van 9, bijna 10 als onze tweede zoon wordt geboren☺️ Dus eigenlijk alles opnieuw aanschaffen, heb nog wel wat dingetjes bewaard maar lang niet alles! En wel erg leuk dat onze zoon van 9 alles bewust meemaakt...

2 jaar geleden

Hier een dochter en zij is 2,5 als haar zusje wordt geboren in Maart. Wij hebben wel een duo wagen gekocht, dit omdat mijn dochter wel oren heeft maar ze niet gebruikt 😂. Met 36 weken wordt mijn kindje gehaald en we hebben een hondje. Veel mensen om mij heen roepen oh maar die kleine kan makkelijk mee op der loop fiets maar deze mama ziet dat niet gebeuren bij mevrouw is het gaan en als mama zegt we gaan hierheen gaat zij een andere kant. Ik vindt het geen fijne gedachte om met een kinder wagen te lopen, een hond en een kindje op de loop fiets. Daarom de duo wagen zodat ze beide in de wagen kunnen en ik gewoon op mijn gemak de hond uit kan laten 😄. Mijn dochter slaapt al vanaf haar 2e verjaardag in een peuterbed dus die fase hebben we al gehad 😄.

2 jaar geleden

Onze dochter is straks 1,5 als haar broertje geboren wordt. We hebben destijds de Easywalker Harvey 2 als kinderwagen gekozen omdat deze makkelijk uit te breiden is naar een duo kinderwagen. De kleine gaat straks eerst in het wiegje en na 6 maanden over op het ledikantje (120cm) van onze dochter. Voor onze dochter zullen we dan rond aug ‘24 een ledikant van 140cm kopen die om te bouwen is tot peuter/kleuter bed of misschien kunnen we t.z.t. wel direct over op een peuterbed. We zien het wel Voor nu spelen we ook met het idee om ze na de 1e 6 maanden samen op een kamer te laten slapen.

2 jaar geleden

Ah wat leuk zoveel reacties Als je het het leuk vind, stuur me even een vrienden verzoek dan maak ik een groep (app) aan!

2 jaar geleden

Hier een dochtertje van 20 maanden en ze zal 2 jaar en 1 maand zijn als haar zusje er is. ☺️ lijkt me eel handig om hier ervaringen en tips te lezen ook!

2 jaar geleden

Hi, Leuk om met andere moeders te kunnen sparren over een tweede kleine. Onze zoon is een maandje ouder dan jouw dochter. Wij hebben er een paar weken geleden bewust voor gekozen om een duo wagen aan te schaffen. Zodat ik ook af en toe alleen en wat relaxter met 2 kinderen op pad kan. Ga je zelf ook voor een duo wagen?

2 jaar geleden

Reactie op EVIIDT

Hier een dochtertje van 20 maanden en ze zal 2 jaar en 1 maand zijn als haa ...
Ah toevallig, hier precies zo! 😊 Wij hadden al een wagen die omgebouwd kan worden tot duo (De UppaBaby Vista V2). Het peuterbed voor onze dochter is onderweg, dus het ledikant kan dan door naar onze zoon. Ik denk dat we er qua spullen wel uit gaan komen haha. Ik ben wel heel benieuwd hoe jullie verwachten het straks allemaal te kunnen combineren met twee kleintjes.

2 jaar geleden

Reactie op mamma91

Hoi! Wij hebben een zoon van 5 en een dame van 20 maanden in april als onze ...
Ja dat vind ik een goede, de ballen laag houden haha Ik moest even tellen maar 20 maanden dus bijna even oud als mijn dochtertje

2 jaar geleden

Reactie op Rebecca Inge

Ik heb een dochter van 2 jaar en mijn zoon komt in april.
Leuk! Dus je herkent het ook wel :) ik zag je berichtje al

2 jaar geleden

Reactie op Wensmama4

Ik heb een dochter die 2.5 is die word in mei 3 een dochter van bijna 1 ove ...
Ah drie kleintjes! Wat leuk Leuk dat je reageert En met nu twee kleintjes weet jij waarschijnlijk al ea van alles :)

2 jaar geleden

Hier een zoontje van 13 maanden die in april een broertje krijgt 🥰 schelen dan 1,5 jaar, zo benieuwd hoe het gaat zijn

2 jaar geleden

Reactie op HanZo86

Ik heb een zoon van 9, bijna 10 als onze tweede zoon wordt geboren☺️ Dus e ...
Oh dat is ook bijzonder :D Inderdaad helemaal vers spulletjes uitkiezen Hoe is het voor jouw zoon, ook spannend en leuk denk ik!

2 jaar geleden

Hey hoi! Ik zit met jou ook in de juli groep. En ik zie dat we even oud zijn ook 😊 Wij hebben een duo wagen gekocht zodat ik rustig door kan lopen zonder getreuzel oid 😆 Ons zoontje loopt wel maar nog geen grote stukken en vindt alles interessant onderweg. We twijfelen nog over afbouwen van speen en overstappen in een nieuw bed. Óf ruim ervoor, begin dit jaar, óf niet. Ik denk namelijk niet dat het verstandig is grote veranderingen door te voeren als de baby er net is.

2 jaar geleden

Reactie op Baby-2021|

Hier een dochter en zij is 2,5 als haar zusje wordt geboren in Maart. Wij h ...
Dit is precies wat ik ook dacht ja haha Ze kan lopen maar recht over een stoep? nee hihi Ik denk idd aan een vloer bed ofzo

2 jaar geleden

Hi lijkt me leuk contact te hebben! Mijn dochtertje zal straks 1 jaar en 7 maanden zijn wanneer de baby geboren wordt. Ik ben heeeel benieuwd hoe het allemaal zal gaan dan haha

2 jaar geleden

Reactie op Mendev

Onze dochter is straks 1,5 als haar broertje geboren wordt. We hebben des ...
Slim ja ik heb daar toen nog helemaal niet aan gedacht Ik ben nu aan het oriënteren op een wagen :) Ik dacht ook idd starten met cosleper zo deden we het bij mn dochtertje ook

2 jaar geleden

Hier ook een dochter van juli 2022 die bij de geboorte van de tweede dan 1 jaar en 9 maanden is ☺️ hoe gaan jullie het doen met kinderwagen😂 zit daar echt steeds over na te denken 🥲 ik vind de bugaboo heel nice maar zooo groot 😭 ik ben zelf niet zo lang. Zag wel de duo wagen van qute die was lekker compact en niet duur. Maar heb nog steeds twijfels welke goed is en of er misschien andere merken zijn