40 Reacties

één maand geleden

Heb je andere slaap houding geprobeerd? Zij ligging of buik, inbakeren? Kan soms net helpen met in slaap vallen.

één maand geleden

Herkenbaar! Dochtertje slaapt alleen als we met haar lopen of als ik haar aan de borst leg. Mijn rug, heupen en knieën vinden het niet zo leuk meer. Dus moet toegeven dat madam wat vaker aan de borst ligt dan normaal is...

één maand geleden

Reactie op LWW

Heb je andere slaap houding geprobeerd? Zij ligging of buik, inbakeren? Kan ...
Inbakeren met 14 weken zou ik niet meer doen, aangezien ze dan ook beginnen met rollen 😅 rond de 14 weken start men over het algemeen weer met uitbakeren zegmaar

één maand geleden

Reactie op SiStitch

Inbakeren met 14 weken zou ik niet meer doen, aangezien ze dan ook beginnen ...
Ow.. oudste heeft ingebakerd gelegen tot ze kon omrollen van rug naar buik. Dat duurde gelukkig lang. Daarna sliep ze altijd zelf op haar buik.

één maand geleden

Misschien kun je dit proberen https://www.slaaptipsvoorbabys.nl/slapen/het-4-s-ritueel/

één maand geleden

Alles geprobeerd, hij is ingebakerd… is nog niet actief aan het omrollen, alleen van buik naar rug vandaag. Maar andersom nog niet.. de slaaprituelen geprobeerd! Maar dat wiegen vindt hij perfect, valt Ook weer in slaap, maar ik moet hem minstens 3 x oppakken en opnieuw wiegen, voordat hij letterlijk in een diepe slaap valt… echt zo vervelend!

één maand geleden

Helaas geen tips voor je. Maar hou vol 🩵

één maand geleden

Klinkt super herkenbaar, ons zoontje van 3 maanden deed alleen maar dutjes in de draagdoek. Nu hebben wij sinds een week de moonboon hangmat met motortje in huis. In woord : WAUW. Ik wou dat ik dit weken geleden al gedaan had. Het is iets kostelijk maar hij slaapt nu zijn dutjes in zijn hangmatje. Regelmatig zelfs dutjes van 3u! Ik leg hem er in en hij slaapt meestal binnen de 5 minuten, zonder huilen. Echt goud waard dat ding. Als je meerdere meningen wilt lezen moet je moonboon maar eens opzoeken op trustpilot. Alleen maar positieve verhalen!

één maand geleden

Reactie op Magakeus

Klinkt super herkenbaar, ons zoontje van 3 maanden deed alleen maar dutjes ...
Heb je een link ervan? Ik zag dat je het ook kon huren, wellicht is dit een optie idd.

één maand geleden

Mijn beste vriendin zweerde bij een Rock It aan de kinderwagen: https://www.baby-dump.nl/rockit-baby-rocker.html Zo kon ze overdag lekker met de kleine wandelen en ald ze ergens ging lunchen/drinken dan zette ze dat ding aan. Ook op verjaardagen e.d. . Hopelijk helpt et bij jou ook! En onze eigen baby valt in slaap door een knuffeldoekje of speendoekje tegen haar gezichtje aan te wrijven.

één maand geleden

Als mijn armen/rug moe zijn hou ik haar stevig vast en gaan we in mijn bed liggen. Als ze slaapt leg ik haar naast me neer en loop ik zelf weg. Ben nu ook aan het oefenen met wakker wegleggen in her hangwiegje, die kan beetje wiegen en dan kan ik haar aaien zonder dat ik haar hoef te tillen

één maand geleden

Hou vol inderdaad! Er komt een dag dat je baby zelf in slaap valt🙏🏻. Wat hier destijds heeft geholpen is haar tijdens het wiegen ‘klem’ te zetten. Armen naar beneden houden en heen en weer lopen in een hoog tempo. Op deze manier lag ze een soort van ‘ingebakerd’, was ze niet beweeglijk en kon ze zich alleen nog focussen op het slapen en haar ogen dichtdoen. En we hoefde minder lang te wiegen. Hopelijk heb je hier iets aan! Misschien het proberen waard🤷🏻‍♀️ Succes🍀

één maand geleden

Jouw verhaal zou zo over ons zoontje van 14 weken kunnen gaan. Ik las het al eerder in de reacties, de moonboon! Ook hier een lifesafer. Echt! Hij valt meestal met een paar minuten in slaap en kan veel langer slapen. Hij doet alle dutjes overdag in de moonboon. 'S avonds voeden we hem in slaap (hoe we dat af gaan leren zien we later wel weer) en gaat hij wel in z'n eigen bedje. Ons zoontje heeft overigens 's nachts geen moeite met doorslapen. Alleen het inslapen is een probleem. Wij hebben hem gehuurd via tiny library. Ook een aanrader als aanschaffen te duur is! Wij hebben een heel alert en temperamentvol mannetje. De moonboon staat dus in een donkere kamer en we zetten ook white noise aan. Heel veel succes met jullie kleintje.

één maand geleden

Reactie op Linds1990

Mijn beste vriendin zweerde bij een Rock It aan de kinderwagen: https://www ...
Ook gebeurd! Lukt gewoon niet!! 😞😞

één maand geleden

Reactie op Chantal1095

Hou vol inderdaad! Er komt een dag dat je baby zelf in slaap valt🙏🏻. Wat ...
Dank je. Hij wordt al ingebakerd bij z’n armen, het gaat mij erom dat ik het wiegen helemaal zat ben. Ik probeer het vol te houden, maar de moed zakt in m’n schoenen. Wordt er gewoon verdrietig van.

één maand geleden

Reactie op AliesM

Jouw verhaal zou zo over ons zoontje van 14 weken kunnen gaan. Ik las het ...
Oh! Ik zit het overwegen. Welke hebben jullie aangeschaft? Met alles erop eraan? En vind je het niet eng? Zet je er een camera bij? Ik weet mijn god niet hoe ik een camera bij zo’n hangmat moet plaatsen.

één maand geleden

Reactie op Anoniem0852

Heb je een link ervan? Ik zag dat je het ook kon huren, wellicht is dit een ...
https://tinylibrary.nl/products/moonboon-classic-bundle-babyhangmat?_pos=1&_sid=82ee35cef&_ss=r&utm_term=moonboon&utm_campaign=&utm_source=google&utm_medium=cpc&cvg_source=google&cvg_adid=689976389463&cvg_cid=20295785480&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwko21BhAPEiwAwfaQCJxSCMjjfKvdhRC05wtzkRAlsfXP9wMiswRPBYkLmDa0EqhJibu4QBoCu-IQAvD_BwE

één maand geleden

Reactie op Anoniem0852

Oh! Ik zit het overwegen. Welke hebben jullie aangeschaft? Met alles erop e ...
Wij hebben de wieg met automatische motor. Die automatische motor is wat mij betreft wel een must, anders is het effect weg (zonder het wiegen slaapt hij bij ons vaak niet lang door). Als je kindje ingebakerd slaapt zou ik je de wieg aanraden. Wij hebben de hangmat ook geprobeerd, ons zoontje lag toen ook ingebakerd, maar dat lag niet goed. Hij rolde steeds om. Ook moeilijk om hem erin te leggen. De wieg is ideaal, net als een bedje plat en stevig (wel met zacht matras). Ik vind het niet eng. Hij ligt veilig en stevig en beweegt veel minder in zijn slaap dan in bed. Wij hebben er geen camera bij. Alleen babyfoon voor geluid.

één maand geleden

wij laten ons zoontje als het echt niet lukt slapen in de wipper op ligstand zie foto, oefenen ook in het bedje maar dit gaat niet altijd. om 20:30 leggen we hem in bed.

één maand geleden

Slaaptipsvoorbabys en dan om Anne vragen..