40 Reacties

één maand geleden

Neerleggen oppakken methode - sush pat! Hielp hier best goed. Nog steeds kost het moeite. Maar het lukt wel! Als het hem echt niet lukt. Ga ik zitten en klop ik op zn billen totdat hij slaperig is en leg ik hem neer. Succes!

één maand geleden

Reactie op Anoniem0852

Oh! Ik zit het overwegen. Welke hebben jullie aangeschaft? Met alles erop e ...
Wij hebben de wiegvariant en een camera erop. Er zit bij ons een label aan het draadje en daar blijft hij al op hangen zeg maar. Verder vastgemaakt met twee elastiekjes. Hij staat nu 2 maanden en nog nooit los geraakt.

één maand geleden

Mijn oudste dochter wilde ook niks anders dan gewiegd worden in mijn armen. 9 maanden lang gedaan.. uiteindelijk gaf ze zelf aan het niet meer te willen. Zo overgestapt naar samen liggen slapen. En dat gebeurd nog steeds. Ik hoop dat het sneller gaat bij jou. Want het is echt niet leuk! 😐

één maand geleden

Overdag valt ons zoontje in slaap als we hem in het wippertje wiegen en daarna in zn bedje leggen. Savonds slaapt die wel zonder wippertje. Wippertje is misschien ook niet goed, maar voor mij scheelt het veel gedoe.

één maand geleden

Reactie op Anoniem0852

Heb je een link ervan? Ik zag dat je het ook kon huren, wellicht is dit een ...
Wij zijn ook helemaal fan van de Moonboon. Maar wij hebben hem op Marktplaats gekocht en verkopen hem daar ook gewoon weer. Nog voordeliger dan huren. :)

één maand geleden

Bedankt voor alle berichten! Ik hoop echt dat een x klaar is met dat wiegen. Elke dag probeer ik hem zelfstandig in slaap te laten vallen, maar het eindigt met gekrijs en gebrul! Nu merk ik ook op dat hij tussen de voedingen (om de 3-4 uur) slechts 1 slaapcyclus slaapt. Dus 45 min. Herkenbaar? Zoontje is inmiddels 15 weekjes. Slaapregressie gaande? Hij wordt in de nacht ook vaak wakker. Dan doe ik de speen erin, maar nee ik moet hem echt in m’n armen nemen dat hij weer doorslaapt. Herkenbaar?

één maand geleden

Reactie op Myraella

Wij zijn ook helemaal fan van de Moonboon. Maar wij hebben hem op Marktplaa ...
Ons zoontje is bovengemiddeld met zijn gewicht en lengte, dus ben bang dat hij daar op den duur niet in gaat passen!

één maand geleden

Reactie op kimgvdw

Overdag valt ons zoontje in slaap als we hem in het wippertje wiegen en daa ...
Hier helpt dat helaas ook niet! Alleen de kinderwagen helpt!

één maand geleden

Reactie op 21maart2023

Mijn oudste dochter wilde ook niks anders dan gewiegd worden in mijn armen. ...
Oh jeetje. 9 maanden? Pieuwww!!! Ik hoop dat het bij ons wel echt sneller gaat worden, nu hij ook zwaarder wordt, vind ik het met de dag zwaarder!

één maand geleden

Reactie op Rjt2022

Neerleggen oppakken methode - sush pat! Hielp hier best goed. Nog steeds ko ...
Doen wij ook.. maar ik wil zo graag dat het een x zelfstandig lukt.

één maand geleden

Reactie op SiStitch

Inbakeren met 14 weken zou ik niet meer doen, aangezien ze dan ook beginnen ...
Precies, ik baker ook niet meer in!

één maand geleden

Reactie op Anoniem0852

Doen wij ook.. maar ik wil zo graag dat het een x zelfstandig lukt.
Snap ik. Ik ook hoor .. pff

één maand geleden

Hoe ging de bevalling? Pittig? Je verhaal komt namelijk heel herkenbaar over bij mij. Ons eerste kindje had ons ook echt nodig voor het slapen. Schreeuwen en brullen totdat we weer toegaven om hem te wiegen. Uiteindelijk ‘accepteerde’ hij het ontbreken van wiegen indien iemand naast hem lag. Dus hadden een goed matras er naast om dit vol te houden. Dit is uiteindelijk op de een op de andere dag opgehouden. Onze theorie achteraf is dat hij ons echt nodig had om zijn geboorte (vacuümpomp, nog 4 nachten ziekenhuis) te verwerken. Sorry maar geen tips dus. Maar wees niet bang om hem te verwennen. Hij heeft jullie nu nodig maar komt echt een nacht dat hij het zelf kan! Hou vol! En wissel elkaar af. Sterkte!!💪🏼💪🏼

één maand geleden

Reactie op Mem_M

Hoe ging de bevalling? Pittig? Je verhaal komt namelijk heel herkenbaar o ...
Wat herkenbaar. Hij is idd ook opgenomen in het ziekenhuis en is met een vacuümpomp geboren!!! Nu weet ik bijna zeker dat het daar mee te maken heeft.

één maand geleden

Hier ook pittige bevalling gehad en die kleine 13 weken vastgehouden. Letterlijk. Dag en nacht. Geen box, wipper of iets. Draagdoek was een soort oplossing. En ineens sliep hij in bed na even oefenen. De kleine heeft je nog even nodig!

één maand geleden

Reactie op Kriel

Hier ook pittige bevalling gehad en die kleine 13 weken vastgehouden. Lette ...
Hoe vervelend het ook klinkt, fijn dat ik niet de enige ben! Zo wordt er wel naar mij gekeken namelijk, alsof ik zelf hem zo graag wiegend in slaap wil laten vallen.

één maand geleden

Reactie op Anoniem0852

Hoe vervelend het ook klinkt, fijn dat ik niet de enige ben! Zo wordt er we ...
Oh ja, het is me letterlijk gezegd door iemand omdat het op de opvang een probleempje leek te worden: "Ja, dan heb je van die ouders die het hun kindje aanleren en dan is het een probleem want dat gaat gewoon niet op een opvang". Ik kon diegene wel wat aandoen... als ik kon beslissen was t echt wel anders gegaan!!! Ik heb m af en toe gewoon in bed geprobeerd te leggen wat meestal mislukte maar uiteindelijk ineens dus wel ging. En vandaag (week 3 opvang) heeft meneer daar 2,5 uur geslapen tussen de middag. Alles komt goed. Hou vol!

één maand geleden

Reactie op Kriel

Oh ja, het is me letterlijk gezegd door iemand omdat het op de opvang een p ...
Al die onnodige opmerkingen ook hè, zo irritant! Dank voor je moedige steun, doet mij goed! Ik ga het volhouden. Er komt toch echt wel een dag dat het gaat lukken!?

één maand geleden

Hier precies hetzelfde! Ik was er van de ene op de andere dag he le maal klaar mee. We zijn (met 4 maanden) begonnen met slaaptrainen met de pick up, put down methode. Even pittig de eerste dagen en het kost je de eerste slaapmomenten echt soms een uur je kleintje te laten slapen. Maar na een paar dagen merkte wij verschil en nu na bijna 2 weken valt hij zelfstandig in slaap met soms nog wat hulp van ons. Wij zijn ook meteen een schema gaan volgen want ons ook goed helpt.