9 Reacties
2 jaar geleden
Yes! Ik ben ook alleen. Heb nu een zoontje van 26-10-22 en nu 3-4-24 uitgerekend. Hoe oud is jouw dochter? Heb je ooit een broer of zus gemist zelf?馃檪
2 jaar geleden
Reactie op Michelles22
Yes! Ik ben ook alleen. Heb nu een zoontje van 26-10-22 en nu 3-4-24 uitger ...
Onze dochter is van 09-12-2021.
Ja heb het vroeger niet erg gemist, door enigstkind te zijn maak je toch sneller vriendinnetjes e.d. Nu op latere leeftijd mis ik vooral een broer/zus als het gaat om ziekte in familie, dingen van vroeger die je op een gegeven moment alleen nog maar zelf weet.
Des te gelukkiger dat we nu een 2e kindje krijgen. Niet gezegd dat zij een super band moeten krijgen, maar wel de mogelijkheid 馃グ
En jij hoe ervaar jij het?
2 jaar geleden
Reactie op LauraB1112
Ja heb het vroeger niet erg gemist, door e ...
Precies dit!
Hier ook enigst kind en nu 2e op komst 馃槉
2 jaar geleden
Ja hier ook, zoontje van juli 2021 en ben zelf enig kind. Wilde heel graag hem wel de ervaring geven van een broertje of zusje, hopelijk blijft het allemaal goed gaan!
2 jaar geleden
Ja! Hier ook. Dochter is van oktober 22 en nu zwanger van de tweede. Zelf enigst kind. Nooit als vervelend ervaren maar heb wel altijd de wens gehad voor twee kindjes dicht op elkaar. En na een hele lange weg om de eerste te krijgen, lijkt het dat onze wens toch nog werkelijkheid wordt 馃
2 jaar geleden
Yes hier ook!
Vind hel wel een gekke gedachte om straks van 2 kindjes te houden en de aandacht te moeten verdelen. Voel me daar al wel een beetje schuldig over dat er dan ook veel aandacht naar de baby zal gaan. Ben zelf natuurlijk gewend om altijd alle aandacht te krijgen.
Maar uiteindelijk denk (hoop) ik dat het fijn is dat ze elkaar hebben, daar doen we het juist voor!
2 jaar geleden
Ja hier ook! Ik heb nooit iets gemist als kind maar ik merk nu wel dat ik het als volwassene wel mis. Als ik ook kijk naar m鈥檔 2 meiden dan ben ik zooooo blij voor ze dat ze altijd elkaar zullen hebben.
Nu zwanger van de 3e en het is ook wel echt zo dat ik door mijn situatie nu juist wel een groot gezin wil.
2 jaar geleden
Reactie op LauraB1112
Ja heb het vroeger niet erg gemist, door e ...
Dat kan ik mij goed voorstellen. Wat ik ook heb, is dat ik het jammer vind dat ik nooit 'echt' tante wordt. Hopelijk krijgen de kinderen een mooie band met elkaar馃グ
2 jaar geleden
Reactie op Michelles22
Dat kan ik mij goed voorstellen. Wat ik ook heb, is dat ik het jammer vind ...
Ja absoluut! Herken ik ook inderdaad