11 Reacties

2 maanden geleden

Zit hij niet in de sprong en de slaapregressie toestanden?

2 maanden geleden

Reactie op nautic

Zit hij niet in de sprong en de slaapregressie toestanden?
Ik denk dat we dat al achter de rug hebben, want toentertijd was hij elk uur wakker!

2 maanden geleden

Zijn de dutjes overdag goed ingedeeld en let je op de wakkertijd?

2 maanden geleden

Onze dochter wordt ook standaard wakker rond die tijd. We leggen haar dan tussen ons in en dan valt ze vrij snel weer in slaap. Niet ideaal, maar wel een vrolijke baby en uitgeruste ouders 🙂

2 maanden geleden

Reactie op Cornelisa

Zijn de dutjes overdag goed ingedeeld en let je op de wakkertijd?
Zeker! Hij slaapt in ochtend 1 of 2 slaapcyclus(Sen), in de middag 2 uurtjes en in de na middag 45 minuten.

2 maanden geleden

Reactie op KL201

Onze dochter wordt ook standaard wakker rond die tijd. We leggen haar dan t ...
Onze baby slaapt op zijn eigen kamer. Er tussen leggen vind ik best eng eigenlijk…

2 maanden geleden

Volg ! Hier is het. Eigenlijk standaard tussen 130 en 4 wakker. Nooit later eigenlijk..

2 maanden geleden

Hier werd hij ook steeds rond dat tijdstip wakker. Eerst gaf ik hem n fles en dan viel hij weer in slaap. Op een gegeven moment sliep hij door, maar na een paar dagen begon het feest weer. Aangezien ik wist dat hij kon doorslapen bood ik hem geen fles meer aan, maar liet hem gaan om te kijken wat er zou gebeuren. (Hij huilde dan niet, maar meneer was gewoon vrolijk aan het brabbelen) Meestal werd het dan na een uurtje weer stil. Als hij wel ging huilen gaf ik hem zijn speen en dit hielp dan🤗. Ik denk dat hij nog 2x wel een fles heeft gehad, dan was hij echt aan t huilen en herkende ik zijn 'hongerhuil'. Nu slaapt meneer door tot een uur of 9🥰🤭 heeeerlijk! Ik heb ergens gelezen dat als ze steeds op dezelfde tijdstip wakker worden, dit geen honger is,maar gewoon hun ritme. Daarom heb ik ervoor gekozen even te kijken wat er zou gebeuren als ik geen fles meer aanbood. Je zou ook kunnen kijken wat er gebeurd als je hem geen fles aanbied, maar evt wel zijn speentje. Wat doet hij als je hem laat gaan als je hoort dat hij wakker is?

2 maanden geleden

Onze zoon (12-04) ook afgelopen 2 nachten om stipt 0400. Ik geef hem dan z’n speen en hij slaapt verder. Hem even laten doe ik niet, veel te bang dat z’n broer wakker wordt😅 Sinds 4 nachten slaapt hij door na de voeding van 2230. Daarvoor kwam hij in de nacht nog voor een voeding en nam dan geen genoegen met z’n speen. Hier lijkt het tot nu toe dus geen honger (hem nu nog niet weer gehoord 0730).

2 maanden geleden

Hier lijkt het toch honger te zijn. We hadden zijn flessen overdag verhoogd, maar tevergeefs. Hij heeft toch de hele tijd zitten miepen. Het zelfstandig inslapen lukt daarna dan ook niet, even op ons laten liggen en in slaap laten vallen en we leggen hem over, daarna slaapt hij toch weer verder. Vandaag tot 08:30 uur.

2 maanden geleden

Reactie op Anoniem0852

Zeker! Hij slaapt in ochtend 1 of 2 slaapcyclus(Sen), in de middag 2 uurtje ...
Misschien kan het helpen om in de ochtend max een uur te laten slapen als hij 2 uur wakker is geweest? Had gelezen dat als een baby te veel slaapt in de ochtend, hij ook vaak eerder komt de volgende ochtend