18 Reacties

3 maanden geleden

Oei ik lees half mee, hier nog niet een roller maar wel bijna dus ben al aan het ‘wennen’ in de puckababy ipv inbakerzak 🥲🥲🤣 gaat ook zo lekker samen met de slaapregressie he 🙄

3 maanden geleden

Ik lees ook even mee. De onze krabt namelijk zijn ogen eruit… Tot bloeduitstortingen aan toe. Maar ook omrollen dus inbakeren niet handig. Nunki lakentje helpt wel een beetje, maar daar heeft-ie z’n handjes ook zo onder vandaan

3 maanden geleden

Wij hebben het speentje weggenomen en nu is het sabbelen op haar handjes een slaapassociatie geworden. 😊

3 maanden geleden

Reactie op SuuzAnn

Wij hebben het speentje weggenomen en nu is het sabbelen op haar handjes ee ...
Oeeee dat is handig ! En hoe ging dat 'wegnemen?' misschien een dikke tip voor hier idd want de speen moet ik er echt indrukken zeg maar. Hij valt er wel mee in slaap dat wel

3 maanden geleden

Reactie op CaliR

Ik lees ook even mee. De onze krabt namelijk zijn ogen eruit… Tot bloeduits ...
Oh dat is naar zeg pff ! Idd dat nunki lakentje hier ook maar dat houdt hem niet tegen..

3 maanden geleden

Onze dochter houd zichzelf ook vaak wakker met haar handjes en gooit de fop er uit. Als dit gebeurd in bed hou ik haar beide handjes stevig vast met mijn ene had en (stevig) op en hou ik met mn wijsvinger de speen op de plaats. Door de druk geeft ze een stuk sneller op en valt ze in slaap. In het begin is het echt soms even vechten om die handen stil te krijgen en om de juiste houding te vinden maar als ze dan opgeeft is ze zo snel weg. Hopelijk is het een beetje duidelijk uitgelegd🙈

3 maanden geleden

Meelezer!

3 maanden geleden

Reactie op Rjt2022

Oeeee dat is handig ! En hoe ging dat 'wegnemen?' misschien een dikke tip v ...
Gewoon cold turkey en ging goed. Bij m'n eerste kindje na 6 maanden gedaan omdat we 20 keer per nacht z'n speen terug moesten doen. Nu merken we weer dat ze boos werd als ze hem uitsloeg, en we steeds bezig waren de speen terug te geven. 1 dag een beetje onrustig geweest en met slapen. Veel moeten troosten/helpen haar handjes zoeken. Na een dag had ze het door. Nu sopt ze op haar handjes en steeds vaker vindt ze haar duim, en dan valt ze rustig in slaap. Het lukt haar nu ook opeens om slaapcycli te koppelen, doordat ze zichzelf kan "troosten". 😊

3 maanden geleden

Reactie op SuuzAnn

Gewoon cold turkey en ging goed. Bij m'n eerste kindje na 6 maanden gedaan ...
Maar ben je dan niet bang dat ze gaat duimen? Die van ons sabbelt ook veel op z’n handjes of op z’n middelvinger (😂)

3 maanden geleden

Nou ik heb toch de bundi slaapzak dichtgeritst en de mouwtjes over zn handjes gedaan. Hiernaast een knuffel naast zn gezicht gelegd en hij doezelde heeeerlijk in slaap! Hopen op een goede nacht :)

3 maanden geleden

Reactie op CaliR

Ik lees ook even mee. De onze krabt namelijk zijn ogen eruit… Tot bloeduits ...
Misschien kan je Sokjes aan de handjes doen tegen het krabben?

3 maanden geleden

Reactie op Rjt2022

Nou ik heb toch de bundi slaapzak dichtgeritst en de mouwtjes over zn handj ...
Hier werkt ook een knuffeldoekje.

3 maanden geleden

Ik heb het speendoekje niet aan de speen vast en leg die op haat buik, dan pakt ze het speendoekje vast

3 maanden geleden

Hier ook hetzelfde. Heel de tijd krabben, sabbelen, speen eruit. Niet zuigen aan de speen!! Ik denk dat de oorzaak is. Ze pakt de speen niet goed. Als ik mn vinger geef gaan haar ogen al gelijk dicht.

3 maanden geleden

Hier werkt de puckababy inbakerslaapzak erg goed, hij mepte zich vrij snel al steeds weer wakker, tot grote ergenis van hemzelf. Toen de puckababy aangeschaft. Wel een flinke aankoop, maar het gaf hem zo ontzettend veel rust. De band om z'n buik oefent druk uit en helpt ook tegen kramp, en hij kan zichzelf niet meer wakker slaan. Hij heeft nu ook de link gelegd met de puckababy dat dit slapen is. Is dan ook binnen 5 minuten vertrokken :)

3 maanden geleden

Slaapt er heerlijk in!

3 maanden geleden

Ons zoontje deed/ doet dat ook heel erg, soms echt tot huilen aantoe.... Wij hebben de love to Dream slaapzak aangeschaft, hij heeft nog wel een beetje vrijheid maar kan zichzelf niet meer slaan. Hij heeft dan ook de link gelegd met de slaapzak en slapen, super fijn.

3 maanden geleden

Meyco heeft inbakerslaapzakken. Deze werken bij ons kleintje heel erg goed en zijn een stuk goedkoper dan die van puckababy. Succes!