8 Reacties
3 maanden geleden
Een let op met de Aerosleeptopper dat sommige baby's zich hierdoor niet warm kunnen houden. Ik heb een zijslaper vanaf het begin. Ik heb zo zijslaapkussen gekocht. Hij kan niet doorrollen naar zijn buik. Hij rolt wel eens naar zijn rug en ligt dan heerlijk tussen de kussentjes in verder te slapen.
3 maanden geleden
Reactie op AMRV
Ik heb precies hetzelfde hier bij mijn dochter. Vandaag nagevraagd bij het ...
Tegen mij zeiden ze instoppen in lakentje omdat t alsnog risico kan zijn... zoveel dubbele info brengt echt verwarring soms vandaar dat ik benieuwd was naar andere mama's hoe jullie dit doen.. ik blijf t zelf in de nacht eng vinden
3 maanden geleden
Reactie op BabyZwaan
Ja zo deed ik het afgelopen nachten ook. Alleen CB zei nu dat je er nooit v ...
Hmm ja lastig. Ik zelf denk dat mijn dochtertje wel sterk genoeg is om haar hoofdje te draaien als het niet comfortabel voor haar is dus ik maak me er eigenlijk niet zo druk om..🙈 Maar als ik het zie of hoor draai ik haar wel altijd terug of ik leg haar zo op haar zij en wacht tot ze slaapt zodat ik weet dat ze goed ligt.
3 maanden geleden
Na het inbakeren hier ook graag op zn zij willen slapen anders vatte die zn slaap niet lekker zelfstandig, nu 1,5 week verder en heb m van zn zij af gehaald elke keer. Slaapt nu weer gewoon op zn rug. Persoonlijk vind ik dit wel fijner ivm de richtlijnen. Het was dus even pittig 1,5 week maar we zijn er nu doorheen.