Er zijn meerdere topics voor maar ik zie even door de bomen het bos niet meer...
Wij hebben tot nu toe nog geen babyfoon (nodig) gehad gezien we haar toch wel horen als ze wakker wordt. Maar we gaan verhuizen, de paardjes komen bij huis waardoor ik straks hoop tijdens haar slaapjes achter huis te kunnen zijn. Dus de babyfoon moet dan mee kunnen!
Nu heb ik nog twijfels over wel of niet met beeldscherm. Het hoeft om ons niet maar is wel fijner. Maargoed met beeldscherm betekent ook dat het apparaat wat je mee neemt groter is. En het moet wel handig compact zijn.
Babyfoon die ik tegen kwam en mij wel fijn lijkt, https://www.bol.com/nl/nl/p/luvion-easy-babyphone-babyfoon-met-camera-premium-baby-monitor/9200000053342577/?bltgh=hvYQSM0sHyQGz8TB5PhPKw.4_13.18.ProductPageUrl
Overigens mag hij een app hebben maar niet alleen via telefoon te bekijken! Wil echt iets mee hebben zodat ik niet constant mijn telefoon aan hoef/moet hebben.
Dus wat is wijsheid en wie heeft ervaringen met een babyfoon en een groot erf en welke dan? 😊
Alvast bedankt voor het meedenken 🥰