Hoi allemaal,
Ik merk met de zonnige dagen dat mijn dochtertje soms moeite heeft om haar oogjes open te houden door het felle licht.
Ze ligt altijd in de schaduw maar ik merk dat het licht niet prettig is.
Ik ben dus op zoek naar een zonnebril.
Ik merk alleen dat van de meeste baby zonnebril de pootjes te lang. Als ik dan de bril opzet als ze ligt wordt ie naar voren geduwd omdat de pootjes dan tegen de ondergrond aankomen.
Weet iemand een zonnebril die je echt al van newborn / 3 maanden kan gebruiken?
Alvast bedankt! 🥰
HEMA heeft zonnebrillen met klittenband in plaats van pootjes, bijvoorbeeld deze: https://www.hema.nl/baby/babykleding/baby-accessoires/babyzonnebril-bloemen-12500204.html
Heb dat bij mijn oudste ook veel gebruikt en beviel goed! Zit/ligt ook zacht, beter dan die harde plastic pootjes
HEMA heeft zonnebrillen met klittenband in plaats van pootjes, bijvoorbeeld ...
Oah top dank je! Helaas is die online niet meer te bestellen en nergens op voorraad in mijn omgeving 😕
Maar dit concept is indd fijner dus ik ga daar naar zoeken!
Hier zijn we fan van de zonnebrillen van Izipizi! Zijn zacht en flexibel, en nagenoeg onverwoestbaar. Zit voor baby's ook een rubberen bandje bij die je eraan kan bevestigen.
Deze heb ik ook bekeken online! Zijn deze pootjes niet te lang?
Je hebt meerdere maten. De babyvariant van 0-9/12 maanden past hier prima bij onze dochter. Zoontje heeft dik 2,5 jaar met de Kids 9-36 maanden gedaan en gaan we nu de Kids Plus voor aanschaffen 😊
Je hebt me geïnspireerd, haha. Liep toevallig in de HEMA en heb even gekeken of er klittenband modellen hingen. Zijn andere modellen dan op de website staan, maar ze hadden verschillende. Gelijk deze voor m’n zoontje gekocht. Nog korting ook!
Deze hebben wij ook! Onze zoon had ook last van het felle licht en vind de bril daarom echt prima. Heel handig met het klittenband. Je moet alleen wel uitkijken dat hij niet te strak zit want als je hem dan af doet zie je een hele afdruk 😅