15 Reacties

3 maanden geleden

HEMA heeft zonnebrillen met klittenband in plaats van pootjes, bijvoorbeeld deze: https://www.hema.nl/baby/babykleding/baby-accessoires/babyzonnebril-bloemen-12500204.html Heb dat bij mijn oudste ook veel gebruikt en beviel goed! Zit/ligt ook zacht, beter dan die harde plastic pootjes

3 maanden geleden

Reactie op NathalieA

HEMA heeft zonnebrillen met klittenband in plaats van pootjes, bijvoorbeeld ...
Oah top dank je! Helaas is die online niet meer te bestellen en nergens op voorraad in mijn omgeving 😕 Maar dit concept is indd fijner dus ik ga daar naar zoeken!

3 maanden geleden

Reactie op jk1995

Oah top dank je! Helaas is die online niet meer te bestellen en nergens op ...
Ja ze hebben er meer van dit soort hoor! Ze liggen in de winkel bij de baby zwemkleding, hoedjes en laarzen enzo

3 maanden geleden

Hier zijn we fan van de zonnebrillen van Izipizi! Zijn zacht en flexibel, en nagenoeg onverwoestbaar. Zit voor baby's ook een rubberen bandje bij die je eraan kan bevestigen.

3 maanden geleden

Ik heb deze gekocht en hij past goed bij mijn dochtertje van drie maanden! 😊

3 maanden geleden

Reactie op SuuzAnn

Hier zijn we fan van de zonnebrillen van Izipizi! Zijn zacht en flexibel, e ...
Deze heb ik ook bekeken online! Zijn deze pootjes niet te lang?

3 maanden geleden

Reactie op Katootje17

Ik heb deze gekocht en hij past goed bij mijn dochtertje van drie maanden! ...
Dankje!

3 maanden geleden

Reactie op jk1995

Deze heb ik ook bekeken online! Zijn deze pootjes niet te lang?
Je hebt meerdere maten. De babyvariant van 0-9/12 maanden past hier prima bij onze dochter. Zoontje heeft dik 2,5 jaar met de Kids 9-36 maanden gedaan en gaan we nu de Kids Plus voor aanschaffen 😊

3 maanden geleden

Je hebt me geïnspireerd, haha. Liep toevallig in de HEMA en heb even gekeken of er klittenband modellen hingen. Zijn andere modellen dan op de website staan, maar ze hadden verschillende. Gelijk deze voor m’n zoontje gekocht. Nog korting ook!

3 maanden geleden

Reactie op NathalieA

Je hebt me geïnspireerd, haha. Liep toevallig in de HEMA en heb even gekeke ...
Haha nice! Ik ga morgen ook meteen even kijken!

3 maanden geleden

Reactie op SuuzAnn

Je hebt meerdere maten. De babyvariant van 0-9/12 maanden past hier prima b ...
Oke top!! Ik ga er eentje bestellen!

3 maanden geleden

Deze hebben wij ook! Onze zoon had ook last van het felle licht en vind de bril daarom echt prima. Heel handig met het klittenband. Je moet alleen wel uitkijken dat hij niet te strak zit want als je hem dan af doet zie je een hele afdruk 😅

3 maanden geleden

Reactie op Sdg33

Deze hebben wij ook! Onze zoon had ook last van het felle licht en vind de ...
Lieff!! 😍 Ik heb vandaag toevallig de roze variant gehaald! Fijn brilletje! Nu nog even testen zodra de zon zich weer laat zien 😅