15 Reacties

vorig jaar
Ik gebruikte altijd gewoon Etos merk. Maar het is wel afhankelijk van of je veel melk ‘lekt’. Ik lekte nauwelijks melk, dan zijn die huismerk dingen prima.
Ik had vanuit het ziekenhuis ook Medela gekregen, die bleven een stuk beter zitten (huismerk plakt slecht), maar zijn ook wat lomper. Als ik dit keer veel melk lek zou ik wel voor medela gaan, maar anders doe ik gewoon weer huismerk

vorig jaar
Reactie op Elise16
Ik vind wasbare zoogcompressen heel fijn. Zachter voor je tepels, mooiere p ...
Welke heb jij? Heb je een linkje?

vorig jaar
Ik heb laatst deze besteld, tot nu toe erg blij mee.
https://www.bol.com/nl/nl/p/flouer-antislip-wasbare-zoogcompressen-extra-absorberend-dag-en-nacht-inclusief-transporttasje-en-waszakje-borstcompressen-wasbaar-12-stuks/9300000047193651/?s2a=

vorig jaar
Ik had trouwens in de kraamweek één doos wegwerp en pas toen de borstvoeding goed leek te gaan, had ik ze besteld. Beetje zonde van de investering anders. Ik had ze wel al uitgezocht dus bestellen was één druk op de knop, volgende dag in huis. Was toen een tip van een vriendin, vond ik handig.
Tenzij je ze in de zwangerschap al nodig hebt natuurlijk, dan ligt het weer anders natuurlijk.

vorig jaar
Ik heb deze wasbare: heel fijn! Goed voor het milieu en op termijn een stuk goedkoper (zeker als je van plan bent een behoorlijke tijd of meerdere kindjes te voeden)
https://www.bol.com/nl/rnwy/account/order_details/1294414935?order_item_id=1726723912

vorig jaar
Reactie op Meisjesmamma
Ik heb deze wasbare: heel fijn! Goed voor het milieu en op termijn een stuk ...
Inderdaad wel slim wat er al gezegd wordt: koop eerst een pakje wegwerp, want wie weet lukt bv helemaal niet, dan is het zonde van je aanschaf ☺️

vorig jaar
Ik had gewoon een standaard doosje van de drogist (eigen merk Kruidvat dacht ik). Ik lekte niet veel en na een aantal weken helemaal niet meer. Wel een jaar bv gegeven. Dus sla niet te groots in😉

vorig jaar
Ik gebruikte de vorige keer die van de Etos (Hema en Kruidvat ook geprobeerd maar vond Etos het fijnste dus ik zou het gewoon uitproberen).
Nu wasbare gekocht.
Voor dames met al ervaring met wasbare; blijven die goed op hun plek zitten? Aangezien je deze niet plakt. Of tips hiervoor?😊

vorig jaar
Reactie op Mamaof1
Ik gebruikte de vorige keer die van de Etos (Hema en Kruidvat ook geprobeer ...
Ja dit bleef bij mij gewoon perfect zitten, heel tevreden mee