4 Reacties

3 dagen geleden

Hi! Dat is onwijs schrikken. Hier heeft zoon het een paar maanden geleden gehad. Daarna niet meer. Hier wel ervaring dat antibiotica na 24 uur aanslaat bij een oorontsteking, dus er moet denk ik wel enige verbetering komen? Het kan zonder antibiotica echt wel eventjes aanhouden helaas… dus ik zou even afwachten wat de antibiotica gaat doen. Verder goed een spiegel houden van zetpillen en eventueel nurofen is ons toen verteld. Wij mochten elke 3 uur een zetpil geven ipv 4 uur. Maar dat zou ik alleen in overleg doen. Mocht je het niet vertrouwen kan je vanavond/vannacht altijd de HAP bellen. Veel beterschap voor je zoontje!

3 dagen geleden

Reactie op Joob

Hi! Dat is onwijs schrikken. Hier heeft zoon het een paar maanden geleden g ...
Dank voor je reactie! We hebben het alleen over de standaard 8 (Nurofen) en 6 (Paracetamol) gehad. We gaan zo naar bed toe, en wil hem graag een zetpil geven, maar de laatste heeft hij om 14u gehad. Komt dus net niet uit! Maar hij heeft alweer zulke hoge koorts…. Jullie mochten dus om de 3 a 4 uur? Kan het kwaad denk je?

2 dagen geleden

Zoontje hier koortsstuip gehad met 8 maanden door dubbele oorontsteking. Daarna nooit weer maar we zijn extra alert met koorts. Goed om te weten dat het op zich heel normaal is, het komt regelmatig voor en betekent niet dat er iets mis is. Sterkte!

18 uur geleden

Hi! Geen ervaring met koortsstuipen hier, maar wel met veel oorontstekingen. Onze dochter heeft namelijk vorige winter 4x een oorontsteking gehad binnen 6 maanden. Zij was dan ook echt wel een poosje ziek, als ze geen antibiotica kreeg. Na de antibiotica knapte ze snel op. Ik denk dat iedere oorontsteking gemiddeld een dag of 10 heeft geduurd. Ik hoop dat jouw kindje ook snel opknapt nu hij antibiotica heeft gekregen.