25 Reacties

8 maanden geleden

Mijn kinderen schelen ook 1 jaar en 9 maanden en dat bevalt goed! Mijn oudste snapte al best veel en liep stabiel waardoor ik haar niet veel hoefde te tillen. Daarnaast kon ik dus vaak goed uitleggen dat mama dit of dat moest doen, maar ze mocht altijd helpen indien mogelijk. Baby verschonen, baby flesje geven etc. Nu een jaar verder spelen ze veel met elkaar! In het begin deed mijn oudste nog een middagdutje dus was er een rustmoment in huis. Beviel ons dus prima :-) en de oudste was nog zo jong dat ze de baby eigenlijk heel makkelijk accepteerde en weinig jaloezie.

8 maanden geleden

Reactie op Parkbewoner

Mijn kinderen schelen ook 1 jaar en 9 maanden en dat bevalt goed! Mijn ouds ...
Oh dank je wel voor je reactie! Dat klinkt heel leuk 🥰

8 maanden geleden

Mijn kinderen schelen 2 jaar en 3 maanden. Bevalt me prima. Is even je weg zoeken. Maar komt goed.

8 maanden geleden

Reactie op Parkbewoner

Mijn kinderen schelen ook 1 jaar en 9 maanden en dat bevalt goed! Mijn ouds ...
Precies dit! Die van mij schelen 2 jaar en een week :) nu de beste maatjes zo leuk

8 maanden geleden

Geweldig! Heb er helemaal zin in, hoop dat alles goed gaat. Eind mei eerste echo

8 maanden geleden

Hier ook :)zoontje zal anderhalf zijn als de tweede komt. Heb er helemaal zin in haha. Moet wel zeggen dat in de new born fase heel relaxed vond en pas rond 7/8 maanden pittig

8 maanden geleden

Reactie op jolijn1608

Hier ook :)zoontje zal anderhalf zijn als de tweede komt. Heb er helemaal z ...
Wat grappig om te horen, ik vond het precies andersom. Terwijl onze kleine echt een makkelijke baby was. Maar ik ben zelf niet zo’n baby moeder 🥹🙈😆 Ben benieuwd bij de tweede. Eerst maar nog hopen dat alles goed blijft gaan in de zwangerschap.. wanneer ben jij uitgerekend?

8 maanden geleden

Gefeliciteerd! Ik had zojuist een positieve test in handen. Als alles goed gaat zal de baby 1 jaar en 10 maanden schelen met zijn/haar jongste broertje en de oudste zal 4,5 zijn. Ben heel benieuwd!

8 maanden geleden

Wat grappig om te horen, ik vond het precies andersom. Terwijl onze kleine ...
Grappig idd Eind oktober :)

8 maanden geleden

Ik lees mee! Nu net 6 weekjes zwanger van de tweede. Onze dochter zal dan ook 1 jaar en 9 maanden zijn, dus heel benieuwd!

8 maanden geleden

Reactie op LeLarissa

Ik lees mee! Nu net 6 weekjes zwanger van de tweede. Onze dochter zal dan o ...
Gefeliciteerd! Heb jij al een eerste echo gehad?

8 maanden geleden

Mijn dochter is van maart 22 en m'n zoon van maart 24, ze schelen 2j en 12 dagen. Ik vind het best pittig, maar het is zeker leuk nu hij 1 is geworden en ze samen kunnen spelen. Al slaan ze elkaar ook soms de hersens wel in 😜voordeel is dat je veel nog hebt en kan herbruiken , nasaal is dat een 2 jarige ook nog niet echt zelfstandig en je er twee hebt die je moet helpen en je soms echt even maar 2 handen hebt.

8 maanden geleden

Gefeliciteerd! Heb jij al een eerste echo gehad?
Dankjewel! Jij ook 🥰 ik heb 19 mei de eerste echo, spannend! Merk je ook dat je er nu minder mee bezig bent omdat je al druk bent met je kindje die er nu al rondloopt? Ik wel….voel je je verder goed?

8 maanden geleden

Reactie op LeLarissa

Dankjewel! Jij ook 🥰 ik heb 19 mei de eerste echo, spannend! Merk je ook d ...
Spannend! Ik had m 2 juni maar kon 26 mei komen. ☺️ ja ben nu wel druk met de kleine man dus idd minder tijd om ermee bezig te zijn. Hoop wel dat goed blijft gaan. Heb wat buikpijn maar verder nog niks en jij

8 maanden geleden

Hebben hetzelfde aantal maanden ertussen. Ging heel goed en zou het daarom zeker ‘aanraden’. Nooit jaloers geweest en erg lief voor zijn zusje. Grote plus is middagdutje wat vaak samen valt dus een chill momentje. Je zit al in de modus van een kleine dus de tweede gaat er zo in mee. Lichamelijk vond ik het ook prima te doen en was het herstel vlotter dan na de bevalling van de eerste. Nu begint het samen spelen. Ook erg leuk! Overal waar die komt even naar zijn ‘meissie’. Kijkt erg naar haar om.

8 maanden geleden

Reactie op AMEKP

Hebben hetzelfde aantal maanden ertussen. Ging heel goed en zou het daarom ...
Superleuk om te horen

8 maanden geleden

Gefeliciteerd! Ik ook net 6 weekjes zwanger en mijn zoontje is vorige week 1 jaar geworden. Over 1,5 week de eerste echo🥰

8 maanden geleden

Reactie op Jes24

Gefeliciteerd! Ik ook net 6 weekjes zwanger en mijn zoontje is vorige week ...
Gefeliciteerd! Spannend allemaal weer hè, ik 26 mei de eerste echo zo ontzettend benieuwd

8 maanden geleden

Gefeliciteerd! Spannend allemaal weer hè, ik 26 mei de eerste echo zo ontze ...
Dankje, jij ook! Leuk om te lezen dat er meer zijn die zo snel weer in verwachting zijn. In mijn omgeving zit er vaak wel meer leeftijd tussen de eerste en de tweede. Inderdaad weer spannend allemaal weer! Maar merk ook dat ik er wel wat meer ontspannen in sta als toen bij de eerste zwangerschap, heb jij dat ook?

8 maanden geleden

Reactie op Jes24

Dankje, jij ook! Leuk om te lezen dat er meer zijn die zo snel weer in verw ...
Ja ik ben ook meer ontspannen dan bij de eerste. Wel ben ik erg benieuwd naar de eerste echo en hoop ik heel erg dat het goed zit. Kan het nog amper geloven en wat dat betreft nog een onzeker gevoel