48 Reacties

vor 4 Monaten

Reactie op Kkraaij

Wij hebben thuis een moonboon staan en ons zootnje slaapt daar heel lang in ...
Gebruik je die ook voor ‘s nachts? Ik ben op zoek naar iets voor mijn dochter die alleen in de draagzak of op mij slaapt.

vor 4 Monaten

Hier ook pittig met de jongste twee nu 15 weken (prematuur, gecorrigeerd 7 weken) en een peuter van bijna 2 die lekker znndriftbuien en eigewijzigheden heeft…

vor 4 Monaten

Reactie op Monique.86

Gebruik je die ook voor ‘s nachts? Ik ben op zoek naar iets voor mijn docht ...
Nee, ons zoontje slaapt savonds en snachts in zijn eigen bedje. Ik denk dat hij dit mede volhoudt doordat hij overdag heel goed in de moonboon zn slaapjes koppelt etc. Daardoor niet oververmoeid in zn bedje ligt. Met meer kindjes raad ik dit echt aan.

vor 4 Monaten

Oudste is 1,5 en jongste nu 2 maanden, ik vond het in de zwangerschap pittig maar nu na de geboorte nog veel pittiger 🫣🤣 Wilde niet zeggen "wacht maar" maar wacht maar 😅

vor 4 Monaten

Reactie op NaNa22

Oudste is 1,5 en jongste nu 2 maanden, ik vond het in de zwangerschap pitti ...
Haha hier een dreumes van 18 maanden en een baby van 3 maanden die alleen op mij slaapt. Ik voel met je mee 🫠

vor 4 Monaten

Wij hebben btw ook een moonboon staan maar daar slaapt ze ook alleen maar 30 minuten in. Maar goed dat is ook als ze op mij slaapt in de draagzak etc. Ben al blij als ik 30 min heb 🫠

vor 4 Monaten

Die van mij laat ik inmiddels op zijn buik slapen, slaapt hierdoor heerlijk!

vor 3 Monaten

Reactie op Monique.86

Gebruik je die ook voor ‘s nachts? Ik ben op zoek naar iets voor mijn docht ...
Zie nu pas deze reactie. Nee ik deed het overdag zodat die niet oververmoeid in bed ging. Hopelijk is de slaap daar weer wat beter. Bij mij heeft het enorm geholpen om zelfstandig te leren slapen. Wij gebruiken hem nu niet meer omdat hij nu zelfs beter zelf in slaap valt in zn eigen bedje..