26 Reacties
2 jaar geleden
Hey! Ik werk ook in de kinderopvang , 4 dagen. Ik merk ook dat het zwaar wordt. Vooral ook last van mijn rug/ bekken. Weet ook niet goed wat ik er mee moet.. zelfs als ik thuis ben of op het werk echt rustig aan doe, heb ik ook last. Vind het maar lastig, ik snap je gevoel dat iets je weerhoudt, zo sta ik er momenteel ook in.
2 jaar geleden
Ik werk als verpleegkundige in het ziekenhuis, 3 dagen per week. Vandaag met verloskundige besproken dat ik nu halve dagen moet gaan werken ivm veel harde buiken en dat ik ook geen zorg meer mag uitvoeren. Het lichamelijke is echt te veel momenteel
2 jaar geleden
Ik moet inderdaad ook 2 stappen terug van de bekkenfysio en verloskundige. Maar mijn baas heeft al uitgesproken dat halve dagen op de groep geen optie is dus dat maakt het lastiger.. ook zoveel last van harde buiken? Vervelend zeg!
2 jaar geleden
Hey! Ik werk ook in de kinderopvang , 4 dagen. Ik merk ook dat het zwaar wo ...
Lastig hè. 4 dagen.. respect 🥹 Hoe ver ben je nu? Ik kan thuis ook weinig rustig. Heb nog 2 kindjes rondlopen die aandacht willen maar toch probeer ik waar het kan en als mijn man thuis is rust te pakken. Wat ik erg rot vind omdat ik mij dan schuldig voel tegenover mijn kindjes. Oftewel. Je kan het eigenlijk nooit helemaal goed doen 🫠
2 jaar geleden
Lastig hè. 4 dagen.. respect 🥹 Hoe ver ben je nu? Ik kan thuis ook weinig ...
Ja heel erg lastig! Ik ben nu 22 +3. Ik merk ook dat ik er een enorm vol hoofd van heb, jij ook? Voor jou helemaal lastig met 2 kindjes er naast! Voor ons is dit ons eerste kindje.
2 jaar geleden
.ik werk ook 3 dagen in de KO, ook al 1 ziek gemeld. Ik hèb gevraagd om de andere 2 ondersteuning of een stagiaire te mogen en dat kan geregeld worden gelukkig. Scheelt dat mijn manager ook een zorgelijke zwangerschap heeft en ik medisch ben met kans op vroeggeboorte, dus ze neemt het het we heel