7 Reacties

9 maanden geleden

Mijn dochtertje wordt volgende week zaterdag 1 jaar en ben nu 14 weken zwanger van de 2e. Wij hebben wel bewust gekozen om snel voor een tweede te gaan

9 maanden geleden

Mijn zoontje wordt volgende week zondag 1 jaar en ik ben nu 31 weken zwanger (ze zullen 1 jaar en 1 maand ongeveer schelen). Ik voelde mij na de positieve test ook zo schuldig, had dat niet verwacht. Maar mijn partner zei: dit is het mooiste wat je hem kan geven. En sinds toen alleen maar enthousiast voor hem geweest en kan niet wachten tot ze later elkaar hebben 🥰 Ze zeggen, de eerste is je eigen wens en de tweede is de wens van je eerste kindje 🥰 gefeliciteerd!

9 maanden geleden

Wij zijn destijds rond de 1e verjaardag van onze dochter opnieuw zwanger geraakt. Ook eerder dan verwacht. En de eerste 3/4 maanden vond ik erg heftig. Maar nu.. HET IS GEWELDIG! Wou dat ik mezelf kon toespreken toen ik net die test in handen had en compleet in paniek raakte. Je vindt je weg erin. En je eerste weer straks niet anders meer dan dat er altijd een broertje of zusje was. Gezegd door iemand die ook mentaal een behoorlijke klap had door eerste (huil)baby, die tweede voelt anders. Ons zoontje (de tweede dus) heeft ook kma en ei allergie. En ondanks dat ik “opnieuw” een kindje kreeg dat veel huilde, misschien wel meer dan eerste, ben je erop voorbereid. Je weet dat het allemaal fases zijn. Je weet dat er betere tijden aankomen en je kunt er zelf veeeeeeel beter mee omgaan. Het is echt te doen, echt! 🫶🏻

9 maanden geleden

Ik begrijp je gevoel. Ons kindje is afgelopen week 1 geworden en ik ben nu 29 weken zwanger. Ook wij hebben een baby met kma en waar we mee bij de kinderarts lopen omdat die 12 uur aan een stuk huilde. De eerste maanden zullen vast zwaar zijn. Maar dat is ook als je een bijv een peuter hebt en een baby krijgt. Wij hadden het ook totaal niet gepland of verwacht. Maar nu kijken we er toch wel heel erg naar uit 🥰

9 maanden geleden

Gefeliciteerd 🙏🏻 ookal was het niet gepland en voelt het (nog) niet goed. Hier 2 kindjes onder 2 gehad. De oudste is 2,5 en de jongste 13 maanden. Ik vind het intens en pittig, zeker omdat ze beide nog klein zijn. Maar er gaat geen dag voorbij zonder te genieten van de mooie momenten die zij samen al hebben op deze jonge leeftijd. Hier overigens de eerste een huilbaby geweest, en ze hebben beide kma. Je vind er je weg wel in. Zeker als de eerste pittig was. Je weet wanneer je moet schakelen, waar je op moet letten, welke wegen je moet bewandelen. Het komt goed, echt 🍀

9 maanden geleden

Gefeliciteerd 😊 Ik was onverwacht zwanger van de derde en dat betekende 3 kids onder de 4. Ik snap je dus heel goed ! De oudste 2 waren 2 onder 2 jaar! Scheelde 1jaar en 4 maanden. Het is lekker druk! Maar ik zou het niet anders willen ! Ze hebben heel veel aan elkaar en gaan gelijk op. Alles komt goed ! Laat het over je heen komen en dan leer je vanzelf een weg te vinden die bij jullie past 😊

8 maanden geleden

Mijn kindjes schelen 3 jaar en 3 maanden ( 4-1-22 en 4-4-24 ) moet zeggen het is pittig. Maar je moet een weg zien te vinden. De mijne hebben veel aan elkaar en vaak qua eten neemt de jongste meer van me oudste dochter aan dan van mij of me man 😅 dus vaak met brood helpt me oudste mij of me man. En dan eet me jongste t wel bijvoorbeeld. Heel gek haha. Spelen ook. Ze hebben het altijd naar hun zin saampjes. En de jongste staat al en wil lopen en wordt alleen maar leuke als de jongste straks wel kan lopen.