7 Reacties

3 maanden geleden

Hee, met 3 maanden mag een baby gewoon zwemmen heeft niks met de vaccinaties te maken zei het consultatiebureau tegen mij. Dus lekker meenemen😘

3 maanden geleden

Wij hebben met 10 weken al gezwommen , zolang ze de temperatuur goed houden en het zwembad ook lekker warm is, kan het. Vaak zijn ze na een half uurtje wel moe en dan hebben ze het gezien

3 maanden geleden

Mijn consultatie bureau zei dat t juist pas na de eerste vaccinatie mag ( met 3 maanden ) wegen bacteriën enzo. Ik heb me daar wel netjes aan gehouden. Moet er niet aan denken dat zo'n kleintje er iets op loopt.

3 maanden geleden

Ongevaccineerd loopt je kindje overal iets meer risico. Weet niet of je überhaupt nooit van plan bent te vaccineren of dat het nog moet gebeuren. In dat laatste geval zou ik even wachten tot na de vaccinatie. Anders gewoon gaan, want dan is het risico over 3 maanden nog steeds aanwezig.

3 maanden geleden

Reactie op AEMM

Mijn consultatie bureau zei dat t juist pas na de eerste vaccinatie mag ( m ...
Ligt er aan welk cb je hebt. Bij mij gaven ze aan dat ik wel mocht zwemmen afgelopen week. Volgende week krijgt hij zn vaccinatie.

3 maanden geleden

Reactie op XxNon

Ligt er aan welk cb je hebt. Bij mij gaven ze aan dat ik wel mocht zwemmen ...
Ik zit in Nieuwkoop. Maar nieuwveen zegt precies hetzelfde.

3 maanden geleden

Je kindje mag gewoon zwemmen. Het is onzin dat dit pas na de 1e vaccinatie mag want kinderen die niet ingeent worden, gaan ook ooit zwemmen! 😂 Het is voornamelijk met het reguleren van tempratuur wat goed in de gaten gehouden moet worden. Dus let op dat je niet te lang gaat ivm onderkoeling (of het water is heel heet en daarna eruit kan een shock geven bij jonge baby’s). Verder kan hrt geen kwaad!